Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Verbotonalnom metodom kroz crtež i komunikaciju do kreativnosti (CROSBI ID 642955)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Dulčić, Adinda ; Mihanović, Vesna Verbotonalnom metodom kroz crtež i komunikaciju do kreativnosti // Knjiga sažetaka 5. kongresa hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse / Cepanec, Maja (ur.). Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2015. str. 144-145

Podaci o odgovornosti

Dulčić, Adinda ; Mihanović, Vesna

hrvatski

Verbotonalnom metodom kroz crtež i komunikaciju do kreativnosti

Ovaj rad fokusiran je ne samo na dječji crtež kao dijagnostičko i terapijsko sredstvo, već i sredstvo kojim se ostvaruje komunikacija i umjetnički izričaj u skladu s uzrastom, mogućnostima, raspoloženjima, motiviranosti i željama djece. Verbotonalna metoda koja se primjenjuje u okviru integralne rehabilitacije djece sa slušnim i jezično-govornim teškoćama koristi se specifičnim vježbama i tehnikama, potičući dijete na komunikaciju s okolinom putem govora. Osim što se radi na razvoju govorno-komunikacijskih mogućnosti, djecu se istovremeno uvodi u svijet umjetničkog stvaranja intenzitetom koji ovisi o vrsti i stupnju teškoće, individualnim potrebama i željama. Kod svakog postupka vodi se računa o okolini, afektivnosti, spontanosti situacije, odnosno o utjecaju svega što potiče kreativnost djeteta kao njegova osobnog izričaja i pokretača razvoja. Stoga kažemo da je kreativnost značajna ponajprije u području integralne rehabilitacije koja koristi verbotonalnu metodu u okviru koje ostvaruje zavidne rezultate. Značajnu ulogu u likovnom izražavanju djeteta imaju njegova ruka i oko čije aktivnosti pridonose mentalnom i govornom razvoju djeteta. Ako pokretima ruke, koja posjeduje sve ono što ima i govor (ritam, napetost, jačinu, pauzu, tempo), pridodamo boje, dolazimo do likovnog umjetničkog izraza. Za kreativnost nije dovoljno imati potencijal, već ju treba razvijati i uvježbavati, i to u okolini koja potiče na razmišljanje i maštu, čime se obogaćuje i komunikacija. Na taj se način kod djeteta razvija, između ostalog, samopoštovanje, motivacija, upornost i dr. Upravo stoga u tom smjeru i treba razvijati kreativnost.

crtež ; komunikacija ; kreativnost ; verbotonalna metoda

nije evidentirano

engleski

Verbotonal method - through drawing and communication to creativity

nije evidentirano

drawing ; communication ; creativity ; verbotonal method

nije evidentirano

Podaci o prilogu

144-145.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Cepanec, Maja

Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo

978-953-55555-1-3

Podaci o skupu

5. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem MULTIDISCIPLINARNOST U PODRUČJU LOGOPEDSKE ZNANOSTI I PRAKSE

poster

24.09.2015-26.09.2015

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita