Laici i nelaici: kako nastavničke kompetencije dorpinose bogatijem iskustvu učenja? (CROSBI ID 643069)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ninčević, Marjan ; Ćosić, Ivana
hrvatski
Laici i nelaici: kako nastavničke kompetencije dorpinose bogatijem iskustvu učenja?
Predmet interesa autora nastavnici su koji ne žive u klasičnim nuklearnim obiteljima, nego su predstavnici alternativnih stilova života. Rad razmatra na koji način nastavnici s alternativnim životnim stilom, kao što su na primjer svećenici i časne sestre, obogaćuju iskustva učenja u srednjim školama. Promatrajući razlike u samoprocjeni nastavničkih kompetencija kod vjeroučitelja laika i nelaika, razvijamo diskusiju mogu li te razlike doprinijeti bogatijem iskustvu učenja među hrvatskim učenicima i na koji način. U kvantitativnom istraživanju sudjelovalo je 304 od 420 vjeroučitelja iz trogodišnjih i četverogodišnjih srednjih škola Republike Hrvatske. Rezultati pokazuju da postoje razlike u samoprocjeni nastavničkih kompetencija s obzirom na to je li nastavnik/ca laik ili ne. Zbog izvedivosti istraživanje je bilo ograničeno na kompetencije vjeroučitelja ; međutim, pitanja koja ono postavlja šira su od binarne razlike laik/nelaik. S obzirom na razlike u samoprocjeni kompetencija koje ovaj rad potvrđuje te na rast alternativnih stilova života, pokušavamo objasniti kako nastavnici s alternativnim stilovima života mogu obogatiti škole te koji su eventualni nedostaci tih nastavnika.
alternativni životni stil ; iskustvo učenja ; nastavničke kompetencije ; vjeroučitelji
nije evidentirano
engleski
Laypersons and Clerics: How can Teacher Competencies Enrich Students' Learning Experiences?
nije evidentirano
alternative lifestyles ; learning experience ; RE teachers, teaching competence
nije evidentirano
Podaci o prilogu
245-252.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske: Zbornik radova
Radeka, Igor ; Vican, Dijana ; Petani, Rozana ; Miočić, Marijana
Sveti Ivan Zelina:
978-953-331-100-5
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096