Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Laici i nelaici: kako nastavničke kompetencije dorpinose bogatijem iskustvu učenja? (CROSBI ID 643069)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Ninčević, Marjan ; Ćosić, Ivana Laici i nelaici: kako nastavničke kompetencije dorpinose bogatijem iskustvu učenja? // Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske: Zbornik radova / Radeka, Igor ; Vican, Dijana ; Petani, Rozana et al. (ur.). Sveti Ivan Zelina, 2017. str. 245-252

Podaci o odgovornosti

Ninčević, Marjan ; Ćosić, Ivana

hrvatski

Laici i nelaici: kako nastavničke kompetencije dorpinose bogatijem iskustvu učenja?

Predmet interesa autora nastavnici su koji ne žive u klasičnim nuklearnim obiteljima, nego su predstavnici alternativnih stilova života. Rad razmatra na koji način nastavnici s alternativnim životnim stilom, kao što su na primjer svećenici i časne sestre, obogaćuju iskustva učenja u srednjim školama. Promatrajući razlike u samoprocjeni nastavničkih kompetencija kod vjeroučitelja laika i nelaika, razvijamo diskusiju mogu li te razlike doprinijeti bogatijem iskustvu učenja među hrvatskim učenicima i na koji način. U kvantitativnom istraživanju sudjelovalo je 304 od 420 vjeroučitelja iz trogodišnjih i četverogodišnjih srednjih škola Republike Hrvatske. Rezultati pokazuju da postoje razlike u samoprocjeni nastavničkih kompetencija s obzirom na to je li nastavnik/ca laik ili ne. Zbog izvedivosti istraživanje je bilo ograničeno na kompetencije vjeroučitelja ; međutim, pitanja koja ono postavlja šira su od binarne razlike laik/nelaik. S obzirom na razlike u samoprocjeni kompetencija koje ovaj rad potvrđuje te na rast alternativnih stilova života, pokušavamo objasniti kako nastavnici s alternativnim stilovima života mogu obogatiti škole te koji su eventualni nedostaci tih nastavnika.

alternativni životni stil ; iskustvo učenja ; nastavničke kompetencije ; vjeroučitelji

nije evidentirano

engleski

Laypersons and Clerics: How can Teacher Competencies Enrich Students' Learning Experiences?

nije evidentirano

alternative lifestyles ; learning experience ; RE teachers, teaching competence

nije evidentirano

Podaci o prilogu

245-252.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske: Zbornik radova

Radeka, Igor ; Vican, Dijana ; Petani, Rozana ; Miočić, Marijana

Sveti Ivan Zelina:

978-953-331-100-5

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija