Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izrada pokretačkog stroja za videoigru (CROSBI ID 408473)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Mardešić, Karlo Izrada pokretačkog stroja za videoigru / Marasović, Jadranka (mentor); Marasović, Tea (neposredni voditelj). Split, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Mardešić, Karlo

Marasović, Jadranka

Marasović, Tea

hrvatski

Izrada pokretačkog stroja za videoigru

U ovom radu razmatra se realizacija 2D pokretačkog stroja kao alata za izradu videoigara. Za razvoj pokretačkog stroja korsite se sljedeće tehnologije: OpenGL, SDL, CEGUI, C++, Visual Studio, Glew, GLSL i GLM. Na što jednostavniji način opisuje se rad pokretačkog stroja, odnosno svih njegovih komponenti, budući da je pokretački stroj u suštini skup različitih komponenti koje videoigre koriste za svoj razvoj. Opisan je AudioEngine koji služi za reprodukciju glazbe, IGame i IGameState sučelja što olakšavaju izradu kostura videoigara, grafičko sučelje, upravljač datotekama, upravljač događajima i razne podkomponente koje se kombinirano koriste za iscrtavanje slike na ekranu.

pokretački stroj; videoigre; OpenGL; SDL; Windows aplikacija; arhitektura igara

nije evidentirano

engleski

Game engine development

nije evidentirano

game engine; computer games; OpenGL; SDL; Windows app; game architecture

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29

30.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu

Split

Povezanost rada

Računarstvo