Izrada pokretačkog stroja za videoigru (CROSBI ID 408473)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Mardešić, Karlo
Marasović, Jadranka
Marasović, Tea
hrvatski
Izrada pokretačkog stroja za videoigru
U ovom radu razmatra se realizacija 2D pokretačkog stroja kao alata za izradu videoigara. Za razvoj pokretačkog stroja korsite se sljedeće tehnologije: OpenGL, SDL, CEGUI, C++, Visual Studio, Glew, GLSL i GLM. Na što jednostavniji način opisuje se rad pokretačkog stroja, odnosno svih njegovih komponenti, budući da je pokretački stroj u suštini skup različitih komponenti koje videoigre koriste za svoj razvoj. Opisan je AudioEngine koji služi za reprodukciju glazbe, IGame i IGameState sučelja što olakšavaju izradu kostura videoigara, grafičko sučelje, upravljač datotekama, upravljač događajima i razne podkomponente koje se kombinirano koriste za iscrtavanje slike na ekranu.
pokretački stroj; videoigre; OpenGL; SDL; Windows aplikacija; arhitektura igara
nije evidentirano
engleski
Game engine development
nije evidentirano
game engine; computer games; OpenGL; SDL; Windows app; game architecture
nije evidentirano
Podaci o izdanju
29
30.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu
Split