Izrada videoigre korištenjem pokretačkog stroja (CROSBI ID 408475)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Markotić, Mirna
Marasović, Jadranka
Marasović, Tea
hrvatski
Izrada videoigre korištenjem pokretačkog stroja
U ovom radu razmatra se realizacija i implementacija 2D videoigre korištenjem pokretačkog stroja posebno izrađenog baš za ovu videoigru. Opisuju se sve tehnologije upotrebljene za izradu videoigre: SDL, OpenGL, GLSL, GLM, C++, Visual Studio, Glew, CEGUI i Box2D. Većina nabrojanih tehnologija usko je vezana s pokretačkim strojem. U poglavlju "Arhitektura videoigara" opisana je temeljna struktura koju videoigra koristi. Iscrtavanje na ekran u igri, reproduciranje glazbe, upravljanje događajima itd. omogućuju komponente pokretačkog stroja, dok se za simulator fizike koristi Box2D biblioteka. U radu je detaljno opisan dizajn nivoa i svi objekti koji su prisutni na mapi nivoa. Videoigra se sastoji od više stanja izvođenja i prevedena je na dva jezika. Radnja videoigre odvija se unutar virtualnog prostora FESB-a, gdje igrač predstavlja studenta, čiji je cilj pronaći sobe u kojima se održavaju ispiti iz određenih kolegija. Igrač mora riješiti sve ispite pozitivno kako bi njegova avantura na fakultetu bila završena.
pokretački stroj; videoigre; OpenGL; SDL; Windows aplikacija; arhitektura igara
nije evidentirano
engleski
Computer game development using pre-built game engine
nije evidentirano
game engine; computer games; OpenGL; SDL; Windows app; game architecture
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31
30.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu
Split