Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga odgojitelja u procesu rane intervencije u radu s djecom s teškoćama u razvoju (CROSBI ID 643193)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Grbac, Ivana ; Maček, Nataša Uloga odgojitelja u procesu rane intervencije u radu s djecom s teškoćama u razvoju // IVth Iinternational scientific conference "special education and rehabilitation – early intervention" : abstracts ; u: Beogradska defektološka škola / Potić, Srećko (ur.). Beograd: Društvo defektologa Srbije ; Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2016. str. 146-146

Podaci o odgovornosti

Grbac, Ivana ; Maček, Nataša

hrvatski

Uloga odgojitelja u procesu rane intervencije u radu s djecom s teškoćama u razvoju

Osnovni cilj ovog rada je teorijski prikazati ulogu i važnost uključenosti odgojitelja u procesu rane intervencije. Teorijska razrada uključuje definiranje rane intervencije kao djelovanja koje se sastoji od multidisciplinarnih postupaka za djecu od rođenja do polaska u školu kojima se promiče djetetovo zdravlje, blagostanje, potiče razvoj sposobnosti, umanjuju razvojna zaostajanja, uklanjaju postojeći ili sprječavaju mogući poremećaji, sprječava funkcionalno propadanje i promiče prilagođeno roditeljstvo i opće obiteljsko funkcioniranje. Drugim riječima rana intervencija je pojam koji podrazumijeva širok i raznolik spektar aktivnosti i postupaka koji su namijenjeni podršci ranom dječjem razvoju, a rano djetinjstvo je definirano kao najkritičnije razdoblje u razvoju svakog djeteta zbog stjecanja ranog iskustva i razvoja mozga u cijelosti. Jedan od zahtjeva s kojima se susreće odgojno-obrazovna ustanova je shvaćanje djeteta kao aktivnog sudionika procesa odgoja i obrazovanja, odnosno kao suautora vlastitog razvoja i učenja koje je od rođenja svjesno, proaktivno i socijalno biće. U skladu s navedenim polazištem, u odgojnim grupama svako dijete predstavlja jedinstvenu osobnost bez obzira na različitost, što omogućuje zajednički odgoj djece s teškoćama u razvoju i djece bez teškoća u razvoju. Odgojitelj se u predškolskim ustanovama prepoznaje kao ključan faktor u prepoznavanju i kvalitetnom zadovoljavanju dječjih potreba, istovremeno osiguravajući ranije naveden širok i raznolik spektar aktivnosti i postupaka.

rana intervencija ; multidisciplinarnost ; predškolske ustanove ; odgojitelji

nije evidentirano

engleski

The role of teachers in the process of early intervention of children with disabilities

nije evidentirano

early intervention ; multidisciplinarity ; preschool institution ; teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

146-146.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

IVth Iinternational scientific conference "special education and rehabilitation – early intervention" : abstracts ; u: Beogradska defektološka škola

Potić, Srećko

Beograd: Društvo defektologa Srbije ; Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju

0354-8759

Podaci o skupu

International scientific conference "special education and rehabilitation – early intervention" (4 : 2016)

predavanje

14.10.2016-16.10.2016

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija