Kako prepoznati svoje “javnosti”? (CROSBI ID 234353)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Bonacci, Duje
hrvatski
Kako prepoznati svoje “javnosti”?
Bilo da se radi o njihovoj primjeni u gospodarstvu, politici, kulturi, sportu, javnoj upravi ili drugdje, sve aktivnosti “odnosa s javnostima” (kratica OSJ na hrvatskom, ili PR na engleskom) imaju u osnovi isti cilj: planski utjecati na ponašanje pojedinaca ili skupina kroz uspostavljanje i sustavno održavanje komunikacije s njima. Ključno pitanje s kojim se u svakodnevnoj praksi susreću profesionalni OSJ- ovci (ili PR-ovci): Tko čini ‘javnosti’ s kojima trebam uspostaviti ‘odnose’? Ovaj rad ukazuje na jedan mogući način odgovaranja na ovo pitanje, polazeći od teorije organizacije.
javnosti ; teorija organizacije ; dionici
nije evidentirano
engleski
How to identify your "publics"?
nije evidentirano
publics ; organization theory ; stakeholders
nije evidentirano