Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako prepoznati svoje “javnosti”? (CROSBI ID 234353)

Prilog u časopisu | stručni rad

Bonacci, Duje Kako prepoznati svoje “javnosti”? // Glas Gradskog muzeja Karlovac, 13 (2016), 10-12

Podaci o odgovornosti

Bonacci, Duje

hrvatski

Kako prepoznati svoje “javnosti”?

Bilo da se radi o njihovoj primjeni u gospodarstvu, politici, kulturi, sportu, javnoj upravi ili drugdje, sve aktivnosti “odnosa s javnostima” (kratica OSJ na hrvatskom, ili PR na engleskom) imaju u osnovi isti cilj: planski utjecati na ponašanje pojedinaca ili skupina kroz uspostavljanje i sustavno održavanje komunikacije s njima. Ključno pitanje s kojim se u svakodnevnoj praksi susreću profesionalni OSJ- ovci (ili PR-ovci): Tko čini ‘javnosti’ s kojima trebam uspostaviti ‘odnose’? Ovaj rad ukazuje na jedan mogući način odgovaranja na ovo pitanje, polazeći od teorije organizacije.

javnosti ; teorija organizacije ; dionici

nije evidentirano

engleski

How to identify your "publics"?

nije evidentirano

publics ; organization theory ; stakeholders

nije evidentirano

Podaci o izdanju

13

2016.

10-12

objavljeno

1333-879X

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice