Rana dijagnostika poremećaja komunikacije-prevencija teškoća u školskoj dobi (CROSBI ID 465301)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Vancaš, Mirjana ; Brozović, Blaženka
hrvatski
Rana dijagnostika poremećaja komunikacije-prevencija teškoća u školskoj dobi
Jezik kao jedinstveno obilježje čovjeka ima istaknutu ulogu u humanoj komunikaciji i procesima učenja. Stoga je intaktan jezično-govorni razvoj nužan preduvjet normalnoga razvoja djeteta. Jezični razvoj je proces koji započinje prije rođenja, traje cijeli život, a najintenzivnije se odvija u prvih deset godina života. Usvajanje komunikacijskih vještina najčešće se odvija spontano i bez svjesnih napora a pojava poteškoća i nastanak posljedica određeni su raznovrsnim čimbenicima, posebice uzrokom i vremenom nastanka te vremenom začetka terapijskog postupka. Klinička iskustva nedvojbeno potvrđuju povezanost ranih jezično-govornih teškoća i teškoća u usvajanju predškolskih i školskih vještina. Dobra rana interdisciplinarna dijagnostika i primjerene terapijske metode najbolja su prevencija teškoća u učenju u školskoj dobi. Stoga je i cilj ovoga rada ukazati na obilježja normalnoga i (pred)pokazatelje poremećenoga jezično-govornog razvoja, te moguće posljedice na proces učenja.
jezično-govorni razvoj; komunikacija; čitanje i pisanje; školske vještine
nije evidentirano
engleski
Diagnostic of communication disorders
nije evidentirano
speech and language development; communication; reading and writing; school skills
nije evidentirano
Podaci o prilogu
62-62-x.
1997.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dječja i adolescentna psihijatrija između zdravstvene ustanove i škole
Rudan, V. ; Špoljar-Vržina, Sanja, M. ; Martić-Biočina, S.
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)
Podaci o skupu
Dječja i adolescentna psihijatrija između zdravstvene ustanove i škole
predavanje
22.05.1997-24.05.1997
Zagreb, Hrvatska