Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Rana dijagnostika poremećaja komunikacije-prevencija teškoća u školskoj dobi (CROSBI ID 465301)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Vancaš, Mirjana ; Brozović, Blaženka Rana dijagnostika poremećaja komunikacije-prevencija teškoća u školskoj dobi // Dječja i adolescentna psihijatrija između zdravstvene ustanove i škole / Rudan, V. ; Špoljar-Vržina, Sanja, M. ; Martić-Biočina, S. (ur.). Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 1997. str. 62-62-x

Podaci o odgovornosti

Vancaš, Mirjana ; Brozović, Blaženka

hrvatski

Rana dijagnostika poremećaja komunikacije-prevencija teškoća u školskoj dobi

Jezik kao jedinstveno obilježje čovjeka ima istaknutu ulogu u humanoj komunikaciji i procesima učenja. Stoga je intaktan jezično-govorni razvoj nužan preduvjet normalnoga razvoja djeteta. Jezični razvoj je proces koji započinje prije rođenja, traje cijeli život, a najintenzivnije se odvija u prvih deset godina života. Usvajanje komunikacijskih vještina najčešće se odvija spontano i bez svjesnih napora a pojava poteškoća i nastanak posljedica određeni su raznovrsnim čimbenicima, posebice uzrokom i vremenom nastanka te vremenom začetka terapijskog postupka. Klinička iskustva nedvojbeno potvrđuju povezanost ranih jezično-govornih teškoća i teškoća u usvajanju predškolskih i školskih vještina. Dobra rana interdisciplinarna dijagnostika i primjerene terapijske metode najbolja su prevencija teškoća u učenju u školskoj dobi. Stoga je i cilj ovoga rada ukazati na obilježja normalnoga i (pred)pokazatelje poremećenoga jezično-govornog razvoja, te moguće posljedice na proces učenja.

jezično-govorni razvoj; komunikacija; čitanje i pisanje; školske vještine

nije evidentirano

engleski

Diagnostic of communication disorders

nije evidentirano

speech and language development; communication; reading and writing; school skills

nije evidentirano

Podaci o prilogu

62-62-x.

1997.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dječja i adolescentna psihijatrija između zdravstvene ustanove i škole

Rudan, V. ; Špoljar-Vržina, Sanja, M. ; Martić-Biočina, S.

Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)

Podaci o skupu

Dječja i adolescentna psihijatrija između zdravstvene ustanove i škole

predavanje

22.05.1997-24.05.1997

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano