Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje zajedništva i tolerancije različitosti u razredu (CROSBI ID 234428)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Žic Ralić, Anamarija ; Šifner, Ena Poticanje zajedništva i tolerancije različitosti u razredu // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 1/2; 77-92

Podaci o odgovornosti

Žic Ralić, Anamarija ; Šifner, Ena

hrvatski

Poticanje zajedništva i tolerancije različitosti u razredu

Integracija djece s teškoćama u razvoju u redovne škole u Hrvatskoj na snazi je dugi niz godina. Dosad provedena istraživanja u Hrvatskoj pokazuju nepovoljniji socijalni položaj djece s teškoćama u razvoju u odnosu na tipične vršnjake u razredu. Kako bi se ova slika promijenila, ključno je posvetiti pažnju razvoju socijalne kompetencije kako djece s teškoćama u razvoju, tako i njihovih vršnjaka bez teškoća u razvoju. Ovaj rad nastoji dati poticaj za aktivniji pristup učitelja i stručnih suradnika u socijalnom uključivanju djece s teškoćama u razvoju. On prikazuje pozitivnu praksu u razredu u kojem se školuje učenik s teškoćama u razvoju. Kroz rad su opisane četiri radionice provedene s učenicima prvog razreda osnovne škole, kojima je cilj bio poticanje razvoja socijalnih vještina važnih za interakciju s vršnjacima. Radionice su istovremeno bile usmjerene na okolinu djeteta s teškoćama u razvoju i na samo dijete s teškoćama. Poticanje suradnje i međusobnog uvažavanja djece doprinosi povećanju bliskosti i tolerancije različitosti među vršnjacima što je važno za prihvaćanje učenika s teškoćama u razvoju od strane vršnjaka unutar razreda.

djeca s teškoćama u razvoju ; odnos među vršnjacima ; radionice ; razred ; socijalna kompetencija

nije evidentirano

engleski

Promoting unity and tolerance of diversity in the classroom

nije evidentirano

children with disabilities ; the relationship among peers ; workshop ; class ; social competence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

156 (1/2)

2015.

77-92

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija