Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencijski pristup stručnom usavršavanju odgojitelja (CROSBI ID 57590)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Tatković, Nevenka Kompetencijski pristup stručnom usavršavanju odgojitelja // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Nevenka, Tatković ; Mirjana Radetić-Paić ; Iva Blažević (ur.). Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli ; Dječji vrtić Medulin, 2016. str. 103-139

Podaci o odgovornosti

Tatković, Nevenka

hrvatski

Kompetencijski pristup stručnom usavršavanju odgojitelja

Na hrvatskom i europskom obrazovnom području predškolski odgoj i obrazovanje podložni su kontinuiranim promjenama koje se posljedično reflektiraju na potrebu za kontinuiranim stručnim usavršavanjem i razvojem kompetencija odgojitelja. U tom kontekstu odgojitelji postaju nositelji promjena i subjekti osobnog profesionalnog razvoja neophodnog za aktivno sudjelovanje na globalnom tržištu rada. Istraživanja kompetencijskog pristupa stručnom usavršavanju odgojitelja od iznimne su važnosti za unaprjeđivanje kvalitete odgojno obrazovnog rada na nacionalnoj i globalnoj razini, za poticanje kreativnosti i inovativnosti u radu s djecom te partnerstva s roditeljima i ostalim dionicima predškolskog odgoja i obrazovanja. U radu se nakon teorijske analize i prikaza kompetencijskog pristupa stručnom usavršavanju odgojitelja, iznose rezultati empirijskog istraživanja percepcije studenata učiteljskog studija, studija predškolskog odgoja i odgojitelja o stručnom usavršavanju: njegovoj ulozi i značaju, oblicima i načinima njegove provedbe, potrebama i motivaciji za stručnim usavršavanjem, poticajima i preprekama za njegovu realizaciju.

kompetencije, odgojitelji, stručno usavršavanje, profesionalni razvoj, empirijsko istraživanje

nije evidentirano

engleski

Competence-based Approach to Professional Training for Preschool Teachers

nije evidentirano

competences, preschool teachers, professional development, professional development, empirical research

nije evidentirano

Podaci o prilogu

103-139.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

Nevenka, Tatković ; Mirjana Radetić-Paić ; Iva Blažević

Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli ; Dječji vrtić Medulin

2016.

978-953-7320-34-8

Povezanost rada

Pedagogija