Kompetencijski pristup stručnom usavršavanju odgojitelja (CROSBI ID 57590)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Tatković, Nevenka
hrvatski
Kompetencijski pristup stručnom usavršavanju odgojitelja
Na hrvatskom i europskom obrazovnom području predškolski odgoj i obrazovanje podložni su kontinuiranim promjenama koje se posljedično reflektiraju na potrebu za kontinuiranim stručnim usavršavanjem i razvojem kompetencija odgojitelja. U tom kontekstu odgojitelji postaju nositelji promjena i subjekti osobnog profesionalnog razvoja neophodnog za aktivno sudjelovanje na globalnom tržištu rada. Istraživanja kompetencijskog pristupa stručnom usavršavanju odgojitelja od iznimne su važnosti za unaprjeđivanje kvalitete odgojno obrazovnog rada na nacionalnoj i globalnoj razini, za poticanje kreativnosti i inovativnosti u radu s djecom te partnerstva s roditeljima i ostalim dionicima predškolskog odgoja i obrazovanja. U radu se nakon teorijske analize i prikaza kompetencijskog pristupa stručnom usavršavanju odgojitelja, iznose rezultati empirijskog istraživanja percepcije studenata učiteljskog studija, studija predškolskog odgoja i odgojitelja o stručnom usavršavanju: njegovoj ulozi i značaju, oblicima i načinima njegove provedbe, potrebama i motivaciji za stručnim usavršavanjem, poticajima i preprekama za njegovu realizaciju.
kompetencije, odgojitelji, stručno usavršavanje, profesionalni razvoj, empirijsko istraživanje
nije evidentirano
engleski
Competence-based Approach to Professional Training for Preschool Teachers
nije evidentirano
competences, preschool teachers, professional development, professional development, empirical research
nije evidentirano
Podaci o prilogu
103-139.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Nevenka, Tatković ; Mirjana Radetić-Paić ; Iva Blažević
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli ; Dječji vrtić Medulin
2016.
978-953-7320-34-8