Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prikaz mjernih instrumenata za procjenu socijalne i emocionalne kompetencije (CROSBI ID 643438)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Šifner, Ena ; Žic Ralić, Anamarija Prikaz mjernih instrumenata za procjenu socijalne i emocionalne kompetencije // Zbornik sažetaka 11. kongresa edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem IZAZOVI INKLUZIVNOG ODGOJA I OBRAZOVANJA / Bukvić, Zlatko (ur.). 2016

Podaci o odgovornosti

Šifner, Ena ; Žic Ralić, Anamarija

hrvatski

Prikaz mjernih instrumenata za procjenu socijalne i emocionalne kompetencije

Socijalna i emocionalna kompetencija su dva odvojena, no usko povezana koncepta koja se u monogočemu preklapaju. Dok socijalna kompetencija obuhvaća djelotvorno funkcioniranje odnosno snalaženje u ljudskom društvu, emocionalna kompetencija omogućuje osobi da identificira i razmišlja o svojim emocijama, prikladno ih koristi i donosi odluke kako će se ponašati u datim socijalnim situacijama. Stranim istraživanjima pokazalo se kako kvalitetan razvoj socijalne i emocionalne kompetencije ima pozitivan utjecaj na socijalne i akademske ishode školske djece te na njihovu kvalitetu života općenito. U skladu s tim, zadnjih godina povećao se interes za poticanjem i praćenjem razvoja navedenih kompetencija, posebice u inkluzivnim uvjetima gdje su uključeni učenici različite razvijenosti navedenih kompetencija. Unatoč postojećoj potrebi, u praksi su još uvijek nedovoljno zastupljeni alati za procjenu kojima bi se identificirali učenici slabije razvijenih kompetencija te pratile promjene u razvoju kompetencija nakon uvođenja određenih pristupa, strategija odnosno aktivnosti podrške razvoju istih. Ovaj rad daje pregled instrumenata koji mjere različite aspekte socijalne i emocionalne kompetencije, a koji su pogodni za korištenje kako u praktične, tako i u istraživačke svrhe. Alati prikazani u ovom radu dobrih su psihometrijskih karakteristika te uzimaju u obzir različite perspektive (procjena učitelja, roditelja, djeteta) što kasnije uvelike utječe na kvalitetu pružanja podrške razvoju socijalne i emocionalne kompetencije.

mjerni instrumenti; socijalna kompetencija; emocionalna kompetencija; djeca; inkluzivni odgoj i obrazovanje

nije evidentirano

engleski

An overview of measuring instruments for assessing social and emotional competence

nije evidentirano

measuring instruments; social competence; emotional competence; children; inclusive education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka 11. kongresa edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem IZAZOVI INKLUZIVNOG ODGOJA I OBRAZOVANJA

Bukvić, Zlatko

978-953-58871-0-2

Podaci o skupu

Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja

predavanje

28.04.2016-30.04.2016

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano