Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Modeliranje poduzetničkih namjera studenata i studentica Sveučilišta u Zagrebu (CROSBI ID 234564)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Morić Milovanović, Bojan ; Krišto, Tomislav ; Srhoj, Stjepan Modeliranje poduzetničkih namjera studenata i studentica Sveučilišta u Zagrebu // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 2 (2015), 17-47

Podaci o odgovornosti

Morić Milovanović, Bojan ; Krišto, Tomislav ; Srhoj, Stjepan

hrvatski

Modeliranje poduzetničkih namjera studenata i studentica Sveučilišta u Zagrebu

Svrha ovog rada je empirijski razviti i testirati opsežan model poduzetničkih namjera studenata i studentica, koji obuhvaća kognitivne, socio-emocionalne i bihevioralne aspekte donošenja odluka. Za potrebe testiranja modela korištena je metodologija strukturalnog modeliranja temeljena na metodi najmanjih kvadrata. Stavovi prema poduzetništvu su se ovim istraživanjem potvrdili kao ključna odrednica pri formiranju poduzetničkih namjera kod studentica i studenata. Daljnja analiza formiranja stavova prema poduzetništvu otkrila je značajne razlike u formiranju pozitivnih stavova prema poduzetništvu između studenata i studentica. Poduzetnička znanja i motiv samostalnosti predstavljaju značajne čimbenike koji utječu na stavove studentica prema poduzetništvu. S druge strane, motiv samostalnosti, lokus kontrole i poduzetničke vještine utječu na formiranje pozitivnih stavova muškaraca prema poduzetništvu. Tolerancija neodređenosti utvrđena je kao snažan prediktor motiva samostalnosti, samoaktualizacija kao prediktor lokusa kontrole, a socijalna afilijacija kao prediktor društvenih normi u oba modela. Nadalje, u populaciji studentica društvene norme pokazale su se kao značajan prediktor poduzetničkih namjera, dok u populaciji studenata to nije slučaj. Rezultati istraživanja usmjeravaju na veću opreznost žena, ali i na potrebu za poduzimanjem aktivnosti koje će adresirati razlike ponuđene ovim istraživanjem.

poduzetničko obrazovanje ; studenti ; stavovi ; poduzetničke namjere

nije evidentirano

engleski

Modelling entrepreneurial career intentions of female and male students of the University of Zagreb

nije evidentirano

entrepreneurial education ; students ; attitudes ; entrepreneurial intentions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2

2015.

17-47

objavljeno

1333-8900

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost