crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 853677

Časopis

Autori: Belaj, Melanija
Naslov: Wine Qeens. Understanding the Role of Women in Wine Marketing
( Wine Qeens. Understanding the Role of Women in Wine Marketing )
Izvornik: Etnološka tribina (0351-1944) 46 (2016), 39; 228-230
Vrsta rada: prikaz
Ključne riječi: kulturnoantropološka studija ; vinske kraljice ; vinski marketing
( cultural and anthropological study ; wine queens ; wine marketing )
Sažetak:
Prikaz knjige: Mojca Ramšak, Wine Qeens. Understanding the Role of Women in Wine Marketing, SpringerBriefs in Business, Springer, Cham, Heidelberg, New York, Dordrecht, London, 2015., 50 str.
Izvorni jezik: HRV
Rad je citiran u
bazama podataka:
Scopus
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Etnologija i antropologija
URL Internet adrese: http://hrcak.srce.hr/171016
http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=252334
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Wine Qeens. Understanding the Role of Women in Wine Marketing
Upisao u CROSBI: Melanija Belaj (melanija@ief.hr), 4. Sij. 2017. u 11:20 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4