Godišnje izložbe Soros centra za suvremenu umjetnost Zagreb kao mjesto umrežavanja (CROSBI ID 234791)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tonković, Željka ; Sekelj, Sanja Annual exhibitions of the Soros Center for Contemporary Art Zagreb as a place of networking / Godišnje izložbe Soros centra za suvremenu umjetnost Zagreb kao mjesto umrežavanja // Život umjetnosti, 99 (2016), 2; 80-95

Tonković, Željka ; Sekelj, Sanja

Godišnje izložbe Soros centra za suvremenu umjetnost Zagreb kao mjesto umrežavanja

U radu se uz pomoć interdisciplinarne metodologije analiziraju godišnje izložbe Soros centra za suvremenu umjetnost Zagreb (SCCA- Zagreb) održane između 1993. i 1998. godine, kao mjesto umrežavanja na hrvatskoj likovnoj sceni. Uz kontekstualizaciju rada centra SCCA-Zagreb u tranzicijskom kontekstu i izložbi SCCA-a u kulturnom kontekstu 1990-ih, rad se ponajviše oslanja na primjenu eksplorativne mrežne analize, čiji su rezultati kontekstualizirani u svjetlu povijesnoumjetničkih interpretacija. Pritom se posebno analiziraju i interpretiraju položaji pojedinih članova mreže. Takav pristup omogućuje uvid u unutarnju dinamiku mreže SCCA-a stvorene izložbenom djelatnošću te pruža smjernice za daljnja istraživanja djelatnosti SCCA-a na lokalnom, regionalnom i transnacionalnom nivou.

SCCA-Zagreb ; mrežna analiza ; 1990-e

Annual exhibitions of the Soros Center for Contemporary Art Zagreb as a place of networking

SCCA-Zagreb ; network analysis ; 1990s