Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Što su ključevi reforme i u čijim su rukama? (CROSBI ID 643655)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija

Slunjski, Edita Što su ključevi reforme i u čijim su rukama? // Globalne i lokalne perspektive pedagogije Osijek, Hrvatska, 01.01.2016-01.01.2016

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita

hrvatski

Što su ključevi reforme i u čijim su rukama?

Različita shvaćanja reforme, tj. izrade reformskih dokumenata i njihovih implikacija na mijenjanje odgojno-obrazovne prakse, predmetom su brojnih rasprava koje u Republici Hrvatskoj nimalo ne gube na aktualnosti. Kreatori obrazovne politike, predstavnici akademske zajednice kao i sami nositelji odgojno-obrazovnog procesa, posljednjih su godina svjedočili različitim pokušajima osuvremenjivanja kurikuluma i odgojno-obrazovne prakse, od kojih su mnogi završili manjim ili većim neuspjehom. U ovom se radu daje prikaz ključnih razdoblja u procesu mijenjanja programskih dokumenata i/ili odgojno-obrazovne prakse na razini ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u posljednjih dvadesetak godina. Iako u mnogim segmentima "posut trnjem", taj je proces u konačnici 2015. godine doveo ne samo do izrade i stupanja na snagu prvog Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj u Republici Hrvatskoj nego i do vrijednih spoznaja o izazovima s kojima su kreatori i nositelji promjene odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma suočeni. Oni se očituju u samom shvaćanju promjene tj. važnosti uvažavanja njezine kompleksnosti i nelinearne prirode, potrebi usklađenog djelovanja različitih subjekata odgojno-obrazovne politike i prakse, osiguranja kontinuiteta profesionalnog usavršavanja praktičara, nužnosti njihova kvalitetnijeg inicijalnog obrazovanja tj. revizije i ujednačavanja studijskih programa pojedinih fakulteta i u mnogim drugim aspektima.

Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj ; obrazovna politika ; reforma

nije evidentirano

engleski

Who is in charge and holds the keys of the reform?

nije evidentirano

National curriculum for early and pre-school education ; education policy ; reform

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Globalne i lokalne perspektive pedagogije

predavanje

01.01.2016-01.01.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija