Jesu li hrvatski praktičari spremni za izazove Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje? (CROSBI ID 234796)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Slunjski, Edita
hrvatski
Jesu li hrvatski praktičari spremni za izazove Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje?
Razvoj vrtićkog kurikuluma vrlo je kompleksan, neizvjestan i zahtjevan proces. No, prema uvidima i saznanjima do kojih smo u našoj istraživačkoj praksi došli, hrvatski «predškolci» za to imaju dovoljno entuzijazma, upornosti i volje. A obzirom na to, izgrađivanje «infrastruktura učenja» potrebnih za praktično oživotvorenje Nacionalnog kurikuluma za rani i predškoski odgoj i obrazovanje i izgradnju vrtićkih kurikuluma, neće im predstavljati veći problem nego izazov na kojeg su, čini se, posve spremni. To su pokazali u samoj praksi ali prilikom višekratnog predstavljanja novog Dokumenta na skupovima u različitim gradovima Republike Hrvatske, na kojima su ga pozdravili i prihvatili s odobravanjem. Iz toga se da zaključiti kako razloga za veću zabrinutost nema: hrvatski su praktičari itekako spremni nastaviti graditi svoju odgojno-obrazovnu praksu i svoje kurikulume.
kurikulum ; kompleksnost ; proces učenja
nije evidentirano
engleski
Are the Croatian Practitioners Ready for the Challenges of the National Curriculum for Early Childhood and Preschool Education?
nije evidentirano
curriculum ; complexity ; learning process
nije evidentirano