Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Jesu li hrvatski praktičari spremni za izazove Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje? (CROSBI ID 234796)

Prilog u časopisu | stručni rad

Slunjski, Edita Jesu li hrvatski praktičari spremni za izazove Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje? // Zrno (Zagreb), 117(143) (2015), 12-13

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita

hrvatski

Jesu li hrvatski praktičari spremni za izazove Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje?

Razvoj vrtićkog kurikuluma vrlo je kompleksan, neizvjestan i zahtjevan proces. No, prema uvidima i saznanjima do kojih smo u našoj istraživačkoj praksi došli, hrvatski «predškolci» za to imaju dovoljno entuzijazma, upornosti i volje. A obzirom na to, izgrađivanje «infrastruktura učenja» potrebnih za praktično oživotvorenje Nacionalnog kurikuluma za rani i predškoski odgoj i obrazovanje i izgradnju vrtićkih kurikuluma, neće im predstavljati veći problem nego izazov na kojeg su, čini se, posve spremni. To su pokazali u samoj praksi ali prilikom višekratnog predstavljanja novog Dokumenta na skupovima u različitim gradovima Republike Hrvatske, na kojima su ga pozdravili i prihvatili s odobravanjem. Iz toga se da zaključiti kako razloga za veću zabrinutost nema: hrvatski su praktičari itekako spremni nastaviti graditi svoju odgojno-obrazovnu praksu i svoje kurikulume.

kurikulum ; kompleksnost ; proces učenja

nije evidentirano

engleski

Are the Croatian Practitioners Ready for the Challenges of the National Curriculum for Early Childhood and Preschool Education?

nije evidentirano

curriculum ; complexity ; learning process

nije evidentirano

Podaci o izdanju

117(143)

2015.

12-13

objavljeno

0353-636X

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano