Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tajni život žaba - istraživačko učenje izvan učionice i u učionici (CROSBI ID 234954)

Prilog u časopisu | stručni rad

Čerba, Dubravka ; Turković Čakalić, Ivana ; Šag, Matej ; Bogut, Irella Tajni život žaba - istraživačko učenje izvan učionice i u učionici // Educatio biologiae, 2 (2016), 1; 79-89

Podaci o odgovornosti

Čerba, Dubravka ; Turković Čakalić, Ivana ; Šag, Matej ; Bogut, Irella

hrvatski

Tajni život žaba - istraživačko učenje izvan učionice i u učionici

U prirodoslovnim nastavnim predmetima, istraživačko učenje osigurava učenicima razvoj vještina i kompetencija koje im omogućavaju lakše razumijevanje prirodnih promjena i procesa koji ih okružuju. Prirodoznanstveni pristup poučavanja prirodoslovlja potiče znatiželju i razvija istraživački duh kod učenika različitih uzrasta. Kroz nastavu predmeta Prirode i Biologije učenici se trebaju upoznati s anatomijom, ekologijom i razvojem pojedinih skupina kralježnjaka, a žabe mogu poslužiti kao modelni organizmi za proučavanje vodozemaca koji imaju specifičan životni ciklus (preobrazba) te posjeduju prilagodbe karakteristične za pojedine životne stadije i stanište u kojem žive. Istraživačkim učenjem se kod učenika razvija sposobnost razumijevanja složenih procesa preobrazbe, a koje se anatomske promjene događaju uočavaju i uče direktnim promatranjem u svojoj neposrednoj blizini. Također, učenici uče postavljati istraživačka pitanja povezana s opaženim pojavama i izmjerenim vrijednostima te prikazati rezultate i opažanja te donositi zaključke. Učenici razvijaju i sposobnost rasprave o dobivenim rezultatima i donesenim zaključcima. Istraživačko učenje može integrirati spoznaje različitih nastavnih predmeta i tako doprinijeti razvoju konceptualnog razmišljanja i razumijevanja kod učenika.

prirodoznanstveni pristup; istraživačko učenje; akvarijski uzgoj; životni ciklus; preobrazba

nije evidentirano

engleski

Secret life of frogs - inquiry learning inside and outside of the classroom

nije evidentirano

scientific approach; inquiry learning; aquarium rearing; life cycle; metamorphosis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1)

2016.

79-89

objavljeno

1849-6520

Povezanost rada

Biologija