Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Početna studija za mapiranje praksi zaštite djece i povezanih potreba glede radne snage u jugoistočnoj Europi - Hrvatska: Završno izvješće (CROSBI ID 14677)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Rajter, Miroslav ; Katalinić, Vesna ; Tomić, Jelena Početna studija za mapiranje praksi zaštite djece i povezanih potreba glede radne snage u jugoistočnoj Europi - Hrvatska: Završno izvješće. Zagreb: Hrabri telefon, 2016

Podaci o odgovornosti

Rajter, Miroslav ; Katalinić, Vesna ; Tomić, Jelena

Buljan Flander, Gordana

hrvatski

Početna studija za mapiranje praksi zaštite djece i povezanih potreba glede radne snage u jugoistočnoj Europi - Hrvatska: Završno izvješće

Ova studija bavi se pitanjem formalnog i neformalnog obrazovanja, uvjeta za rad i budućih potreba u vezi obuka socijalnih radnika uključenih u zaštitu djece. Glavna svrha studije je mapiranje postojećeg edukacijskog okvira za socijalne radnike i pružanje uvida u njihove edukacijske potrebe. Vidljivo je, iz odgovora sudionika, da je percepcija socijalnog rada negativna. To je, u određenoj mjeri moguće pripisati prirodi socijalnog rada kao profesiji koja je uključena kada se ljudi suočavaju s teškim situacijama. Ova studija implicira da postoji potreba za poboljšanjem vještina koje su vezane uz percepciju javnosti, poput rada sa članovima zajednice, održavanje transparentne komunikacije i odnosa s javnošću. Obrazovanje socijalnih radnika u Hrvatskoj je ujednačeno, a dostupno je na samo jednom sveučilištu. To daje jedinstven standard za profesionalce, ali i sprečava prijenos znanja među stručnjacima koji su studirali socijalni rad na različitim obrazovnim ustanovama (sveučilištima). Većina usvojenih kompetencija koje se uče u sklopu sveučilišnog obrazovanja su kombinacija pravnih kompetencija i vještina vezanih uz savjetovanje. Istraživačke kompetencije, iako se podučavaju, najčešće se spominju kao one koje se najmanje primjenjuju u stvarnom radu. To se objašnjava opsegom posla i činjenicom da sudionici ne smatraju istraživanje prioritetom unutar svojeg posla. Pitanje djelokruga rada spominje se u različitim kontekstima. Sudionici osjećaju preopterećenje brojem korisnika i opsegom posla koji obavljaju. U vezi s tim, spominju vještine koje se tiču zaštite vlastitog mentalnog zdravlja i osobnog integriteta i kao ključne vještine za socijalne radnike i kao one koje najviše trebaju. Ove vještine su najvažnije za mlade socijalne radnike koji su zbog nedostatka iskustva najviše izloženi stresu i potencijalnim profesionalnim pogreškama. Zbog opsega posla i nedostatka sposobnosti da se nose sa složenim situacijama, socijalni radnici imaju tendenciju da se usredotočuju na administraciju i broj predmeta koje su riješili, umjesto na dubinu i kvalitetu usluga koje pružaju svojim korisnicima. Iz tog razloga vrlo je važno osigurati dovoljno treninga za povećanje kompetencija i pružiti im potrebna znanja o tome kako poboljšati radne procese.

zaštita djece, socijalni rad, mapiranje praksi, potrebe radne snage

nije evidentirano

engleski

Baseline Study to Map Child Protection Practices and Related Workforce Needs in Southeast Europe - Croatia: Final Report

nije evidentirano

child protection, social work, practices mapping, workforce needs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Hrabri telefon

2016.

978-953-7486-24-2

35

objavljeno

Povezanost rada

Socijalne djelatnosti