Mjesto izvedbe i stvaranje grada (CROSBI ID 14701)

Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije

Mjesto izvedbe i stvaranje grada / The Place of Performance and City-making / Gulin Zrnić, Valentina ; Škrbić Alempijević, Nevena ; Zanki, Josip (ur.) Zagreb: Hrvatsko društvo likovnih umjetnika (HDLU) ; Institut za etnologiju i folklOris tiku (IEF), 2016

Gulin Zrnić, Valentina ; Škrbić Alempijević, Nevena ; Zanki, Josip

Mjesto izvedbe i stvaranje grada

Tema zbornika je redefiniranje javnih prostora i stvaranje grada (Zagreba) kroz umjetničke intervencije. Zbornik se oslanja na istoimenu znanstvenu konferenciju održanu u travnju 2016. godine te na umjetničke intervencije u gradu Zagrebu koje su u sklopu projekta izvedene u ožujku 2016. godine (umjetnici OKO, Martina Mezak, Duje Medić, Ida Blažičko i Marko Pašalić). Projekt je propitivao sinergiju znanstvenog – kulturnoantropološkog – rada i umjetničkog rada, a veliki naglasak u projektu bio je na uključivanju studenata u istraživanje umjetničkih izvedbi što je rezultiralo i objavljivanjem njihovih mentoriranih tekstova u zborniku. U okviru projekta organizirana je i šetalačka tura po lokacijama intervencija u gradu Zagrebu, održana na Dan europske kreativnosti, 21. ožujka 2016. godine. Zbornik je rezultat suradnje znanstveno-istraživačkog projekta "Stvaranje grada: prostor, kultura i identitet" (HRZZ) i projekta CreArt (EU). (www.citymaking.eu)

Zagreb, javni prostori, umjetničke intervnecije, izvedba

The Place of Performance and City-making

Zagreb, public spaces, artistic interventions, performance