Usporedba algoritama za OCR pri različitim rezolucijama (CROSBI ID 408957)

Mikšić, Mario Usporedba algoritama za OCR pri različitim rezolucijama / Strgar Kurečić, Maja (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2012

Mikšić, Mario

Strgar Kurečić, Maja

Usporedba algoritama za OCR pri različitim rezolucijama

Tema ovog diplomskog rada bit će optičko prepoznavanje znakova (Optical character recognition - OCR). U teorijskom dijelu bit će riječi o samoj ideji OCR-a, njegovom povijesnom razvoju, te prilagodbi novim tehnologijama, jezičnim strukturama i operativnim sustavima. Navest će se specifične situacije u kojima se već primjenjuju njegove mogučnosti, kao što su: prepoznavanje poslovnih kartica, interaktivne igre, identifikacija otiskom… Opisat će se određeni OCR algoritmi, optimizacija i stupanj razvijenosti algoritama, te matrice koje služe kao osnovna metoda uspoređivanja sa njenim ključnim obilježjima. U praktičnom dijelu obijasnit će se analiza skeniranih slikovnih predložaka i istražiti moguće transformacije slike što će dati optičkom prepoznavanju dručije podatke. Objasnit će se promjena rezolucije i utjecaj na prepoznavanje te vidjeti prednosti i mane pojedinih OCR metoda uzimajući u obzir faze kroz koje prolazi postupak prepoznavanja, te ukratko kako se može utjecati da se ubrza i poboljša prepoznavanje. Težište rada bit će na tome kako pojedini algoritmi reagiraju na različite rezolucije i kakve greške nastaju, te istražiti načine kako se one mogu ispraviti.

Algoritmi, rezolucija, OCR

Comparison of algorithms for OCR in different resolutions

Algoritm, resolution, OCR