Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnosi s javnostima i društveno odgovorno poslovanje (CROSBI ID 14748)

Autorska knjiga | ostalo

Tafra-Vlahović, Majda Odnosi s javnostima i društveno odgovorno poslovanje. Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2017

Podaci o odgovornosti

Tafra-Vlahović, Majda

hrvatski

Odnosi s javnostima i društveno odgovorno poslovanje

U području društvene odgovornosti značenje komunikacija i odnosa s javnostima je ključno. Bit društvene odgovornosti gospodarstva je u svekolikom odnosu s različitim društvenim skupinama koje mogu imati utjecaj na tvrtku ili na koje tvrtka može imati utjecaj, takozvanoj dioničkoj strategiji. Poslovanje je nemoguće “promijeniti” bez komunikacije, ona je bit njegova suodnosa s društvom. Izazov leži u nebrojenim, nekima potpuno novim i neotkrivenim oblicima komuniciranja biznisa i različitih javnosti u okviru društvene zajednice, kao istodobno međusobno sraslih, ovisnih, međudjelujućih, uzajamno utjecajnih, poticajnih i prožimajućih segmenata. Riječju, odnosi s javnostima preduvjet su i bit promjene gospodarstva u odgovorno gospodarstvo. Odnosi s javnostima bave se svekolikim odnosima s različitim javnostima i interesnim skupinama koje je potrebno proučavati kvalitativnom metodologijom kako bi se pokušalo osvijetliti i razumjeti uzroke njihova djelovanja na organizaciju, kompleksnost njihova međusobnog djelovanja, nemjerljive proporcije utjecaja percepcija i stavova kojima se očekuje da odnosi s javnostima utječu na materijalne i nematerijalne vrijednosti tvrtki. Ova knjiga nudi model odnosa s javnostima društveno odgovorne tvrtke. Taj je model složeniji od modela na primjeru iste tvrtke prije uvođenja strategije društvene odgovornosti. Odnosi se odvijaju na sve tri razine s ključnim javnostima, posredno i neposredno, tj. dinamični su. Kao što je društvena odgovornost tvrtke proces, a ne stanje, tako su i odnosi s javnostima u ovom modelu dinamički fleksibilni proces koji uključuje svekoliku komunikaciju svih sa svima.

odnosi s javnostima, društveno odgovorno poslovanje, komunikacija, dionici

nije evidentirano

engleski

Public Relations and Corporate Social Responsibility

nije evidentirano

public relations, corporate social responsibility, communication, stakeholders

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Koprivnica: Sveučilište Sjever

2017.

978-953-7809-38-6

208

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti