Razvoj matematičkih pojmova u ustanovama ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 408983)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Letica, Marija
Irović, Stanislava
Borovac, Tijana
hrvatski
Razvoj matematičkih pojmova u ustanovama ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja
Dijete usvaja predmatematičke vještine u svakodnevnim aktivnostima: u šetnji, na putu do vrtića, penjući se na stepenice, na igralištima s drugom djecom te važnu ulogu, za usvajanje matematičkih pojmova, uz roditelje, imaju odgojitelji te poticajno organizacijsko okruženje. Matematičke kompetencije se stječu zajedno s ostalim kompetencijama pa se tako razvoj promatra cjelovito, a ne rascjepkano. Kroz igru, dijete jednostavno shvaća matematičke pojmove, što će mu kasnije uvelike pomoći u daljnjem obrazovanju. Značajnu ulogu imaju odgojitelji koji djeci trebaju osigurati kvalitetno i poticajno organizacijsko okruženje u kojima dijete može razvijati matematičke kompetencije
dijete rane i predškolske dobi, matematička kompetencija, odgojitelj
nije evidentirano
engleski
The development of mathematical concepts in institutions of early and preschool education
nije evidentirano
child, mathematical competence, educator
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
13.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek