Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izrada Hyperlapse videa u promotivne svrhe (CROSBI ID 409129)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tunuković, Barbara Izrada Hyperlapse videa u promotivne svrhe / Strgar Kurečić, Maja (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Tunuković, Barbara

Strgar Kurečić, Maja

hrvatski

Izrada Hyperlapse videa u promotivne svrhe

Diplomski rad temelji se na novoj i sve popularnijoj fotografskoj tehnici Hyperlapse, čiji je konačni produkt atraktivan video u kojem se stvara dojam bržeg prolaska vremena. Hyperlapse je vrsta Timelapsea s velikom količinom kretanja što se postiže pomicanjem fotoaparata, na istom intervalu u vremenu i prostoru. Fotografiranjem niza fotografija u određenim intervalima, i spajanjem istih, dobiven je video materijal. Budući da je frekvencija snimljenih fotografija niža nego prikaz u samom videu, postiže se dojam da vrijeme brže prolazi. Timelapse video ima od 15 do 30 sličica u sekundi pa se za projekt izdvaja velika količina vremena. Glavna razlika između Hyperlapse i Timelapse tehnike fotografiranja je pokret. Hyperlapse koristi istu tehniku fotografiranja kao Timelapse, ali umjesto fiksnog stajališta kamera se kreće, te osim brzog prolaska vremena daje dojam glatkog klizanja ili pak masivnu brzinu. Pravi Hyperlapse video dobiva se pomoću DSLR fotoaparata na stativu i naknadne obrade fotografija u programima među kojima se najčešće koriste Adobe Lightroom, Adobe After Effects, Adobe Premiere. Danas se takav video može realizirati na pametnim telefonima pomoću raznih aplikacije od kojih je na tržištu najpoznatija „Hyperlapse“ aplikacija na Instagramu za iPhone. U ovom radu bit će prikazan proces izrade Hyperlapse videa u promotivnu svrhu te usporedba pojedinih videa realiziranih klasičnim načinom izrade Hyperlapsea i pomoću programa na mobilnom telefonu.

Hyperlapse, Timelapse, digitalana obrada fotografije, video

nije evidentirano

engleski

Making of the Hyperlapse video for commercial purposes

nije evidentirano

Hyperlapse, Timelapse, digital photo processing, video

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46

30.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija