Tihi glas, ujutro u Americi: izborna kampanja 2011. u Hrvatskoj (CROSBI ID 236275)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Kunac, Suzana ; Lalić, Dražen ; Andrijević, Martina
hrvatski
Tihi glas, ujutro u Americi: izborna kampanja 2011. u Hrvatskoj
U tekstu se iznose nalazi istraživanja izborne kampanje 2011. u Hrvatskoj. Rezultati analize sadržaja televizijskih spotova i velikih plakata pokazuju kako je kampanja više bila određena utilitarističkim marketingom nego ciljem unaprjeđenja demokratskoga procesa putem argumentiranog i tolerantnog dijaloga političkih aktera, medij i građana o važnim društvenim pitanjima u interpretaciji su najviše korišteni pristupi modernizacije i amerikanizacije koji su razvijeni u okviru teorijskih pristupa suvremenoj političkoj komunikaciji. Istraživanje je pokazalo da se modernizacija (predizbornoga) komuniciranja stranaka i koalicija znatno više izrazila u marketinškoj i komunikacijskoj formi njihovih kampanja nego u njihovu političkom sadržaju. Uz to, nedostaci kampanje 2011. motrene u cijelosti nisu bili samo u nekritičkom preuzimanju obrazaca oglašavanja iz drugih zemalja, lponajviše SAD-a, te u drugim pokazateljima lošega korištenja političkoga marketinga, nego i u tome da predizborno komuniciranje nije ispunilo svoju demokratsku funkciju: kampanja, vođena u kontekstu gospodarske krize i borbe protiv korupcije, nije donijela plodnu raspravu o problemima društva i njegovu razvoju.
izborna kampanja, amerikanizacija, politički marketing, HDZ, Kukuriku koalicija
nije evidentirano
engleski
Silent voice, in the morning in America: the 2011. election campaign in Croatia
nije evidentirano
Election campaign, Americanization, Political Marketing, HDZ, Kukuriku Coalition
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50 (2)
2013.
75-97
objavljeno
0032-3241
1846-8721