Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tihi glas, ujutro u Americi: izborna kampanja 2011. u Hrvatskoj (CROSBI ID 236275)

Prilog u časopisu | ostalo

Kunac, Suzana ; Lalić, Dražen ; Andrijević, Martina Tihi glas, ujutro u Americi: izborna kampanja 2011. u Hrvatskoj // Politička misao : Croatian political science review, 50 (2013), 2; 75-97

Podaci o odgovornosti

Kunac, Suzana ; Lalić, Dražen ; Andrijević, Martina

hrvatski

Tihi glas, ujutro u Americi: izborna kampanja 2011. u Hrvatskoj

U tekstu se iznose nalazi istraživanja izborne kampanje 2011. u Hrvatskoj. Rezultati analize sadržaja televizijskih spotova i velikih plakata pokazuju kako je kampanja više bila određena utilitarističkim marketingom nego ciljem unaprjeđenja demokratskoga procesa putem argumentiranog i tolerantnog dijaloga političkih aktera, medij i građana o važnim društvenim pitanjima u interpretaciji su najviše korišteni pristupi modernizacije i amerikanizacije koji su razvijeni u okviru teorijskih pristupa suvremenoj političkoj komunikaciji. Istraživanje je pokazalo da se modernizacija (predizbornoga) komuniciranja stranaka i koalicija znatno više izrazila u marketinškoj i komunikacijskoj formi njihovih kampanja nego u njihovu političkom sadržaju. Uz to, nedostaci kampanje 2011. motrene u cijelosti nisu bili samo u nekritičkom preuzimanju obrazaca oglašavanja iz drugih zemalja, lponajviše SAD-a, te u drugim pokazateljima lošega korištenja političkoga marketinga, nego i u tome da predizborno komuniciranje nije ispunilo svoju demokratsku funkciju: kampanja, vođena u kontekstu gospodarske krize i borbe protiv korupcije, nije donijela plodnu raspravu o problemima društva i njegovu razvoju.

izborna kampanja, amerikanizacija, politički marketing, HDZ, Kukuriku koalicija

nije evidentirano

engleski

Silent voice, in the morning in America: the 2011. election campaign in Croatia

nije evidentirano

Election campaign, Americanization, Political Marketing, HDZ, Kukuriku Coalition

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50 (2)

2013.

75-97

objavljeno

0032-3241

1846-8721

Povezanost rada

Politologija