Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Videoigre u kulturi informalnog učenja odraslih (CROSBI ID 645045)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Matijević, Milan Videoigre u kulturi informalnog učenja odraslih // Komu treba obrazovanje odraslih / Milan Matijević i Tihomir Žiljak (ur.). Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2016. str. 68-79

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

hrvatski

Videoigre u kulturi informalnog učenja odraslih

U životima odraslih osoba na početku 21. stoljeća informalno učenje ima sve važniju ulogu. U cjeloživotnom učenju informalno učenje je jednako važno kao i formalno i neformalno obrazovanje. Informalno učenje događa se svakodnevno i cjeloživotno. Mnoge za život važne kompetencije stječu odrasle osobe informalnim učenje uz pomoć digitalnih medija. Sve više se uči o tim medijima te uz pomoć takvih medija. Učenje odraslih bitno se razlikuje od učenja djece i mladih (prema cilju, svrsi, strategijama i motivaciji). Temeljitije poznavanje igre kao strategije učenja može pomoći u objašnjavanje motivacije i poželjnih strategija učenja odraslih danas. Za potrebe ovog rada analizirano je petnaest video igara koje su procjenjivale odrasle osobe. Ispitanici su imali zadatak opisati tijek video igre te istaknuti i ukazati na moguće koristi za vlastito učenje od igranja tih igara. Opisi ispitanika su analizirani kao slučajevi (studij slučaja) te hermeneutičkom analizom sadržaja opisa video igara. Hermeneutičkom analizom izdvojeno je devet kategorijalnih obilježja didaktičkih i andragoških vrijednosti video igara. To su sljedeće kategorije: poduzetništvo, timski rad, kreativnost, multikulturalnost, osobne vrline, kontrola emocija, učenje različitih znanja i kompetencija, motorička spretnost te profesionalna orijentacija. Izdvojene kategorije su analizirane i objašnjene u kontekstu suvremenih teorija učenja i njihove važnosti u kontekstu cjeloživotnoga učenja. Zaključuje se da su današnjem čovjeku potrebna konstruktivistička, transformacijska i inovacijska znanja. Video igre omogućuju stjecanje upravo takvih znanja.

informalno učenje odraslih, videoigre, andragogija, digitalni mediji, analiza sadržaja, kvalitativno istraživanje

nije evidentirano

engleski

Video Games in a Culture of Informal Adult Learning

nije evidentirano

informal adult learning, video games, computer games, andragogy, digital media, content analysis

nije evidentirano

Podaci o prilogu

68-79.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Komu treba obrazovanje odraslih

Milan Matijević i Tihomir Žiljak

Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)

978-953-8065-03-3

Podaci o skupu

7. međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih

predavanje

26.09.2016-28.09.2016

Vodice, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano