Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Čarobni (varljivi) svijet reklama (CROSBI ID 779967)

Druge vrste radova | ostalo

Labaš, Danijel ; Ciboci, Lana ; Kanižaj, Igor Čarobni (varljivi) svijet reklama // Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu, projekt Djeca medija. 2015.

Podaci o odgovornosti

Labaš, Danijel ; Ciboci, Lana ; Kanižaj, Igor

hrvatski

Čarobni (varljivi) svijet reklama

Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu je u 2015. provodilo projekt „Medijskom kulturom do sretnog i bezbrižnog djetinjstva“, u sklopu kojeg je, uz potporu Zaklade Adris, izradilo šest edukativnih brošura o medijima i njihovu utjecaju na djecu i mlade. Brošure su namijenjene učenicima u osnovnoj školi u dobi od 10 do 14 godina. Svi su sadržaji edukativnog karaktera i u potpunosti prilagođeni dječjoj dobi. Ukazuju na pozitivne strane masovnih medija (osobito na njihovu ulogu u odgoju i obrazovanju), ali i upozoravaju na negativne strane poput utjecaja oglašavanja, elektroničkog nasilja, senzacionalizma, stereotipa, neprimjerenog izvještavanja i lažnog prikaza ljepote.

mediji ; reklame ; oglašavanje ; medijska pismenost

nije evidentirano

engleski

The magical (deceptive) world of commercials

nije evidentirano

media ; commercials ; advertising ; media literacy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu, projekt Djeca medija

2015.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija