Čarobni (varljivi) svijet reklama (CROSBI ID 779967)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Labaš, Danijel ; Ciboci, Lana ; Kanižaj, Igor
hrvatski
Čarobni (varljivi) svijet reklama
Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu je u 2015. provodilo projekt „Medijskom kulturom do sretnog i bezbrižnog djetinjstva“, u sklopu kojeg je, uz potporu Zaklade Adris, izradilo šest edukativnih brošura o medijima i njihovu utjecaju na djecu i mlade. Brošure su namijenjene učenicima u osnovnoj školi u dobi od 10 do 14 godina. Svi su sadržaji edukativnog karaktera i u potpunosti prilagođeni dječjoj dobi. Ukazuju na pozitivne strane masovnih medija (osobito na njihovu ulogu u odgoju i obrazovanju), ali i upozoravaju na negativne strane poput utjecaja oglašavanja, elektroničkog nasilja, senzacionalizma, stereotipa, neprimjerenog izvještavanja i lažnog prikaza ljepote.
mediji ; reklame ; oglašavanje ; medijska pismenost
nije evidentirano
engleski
The magical (deceptive) world of commercials
nije evidentirano
media ; commercials ; advertising ; media literacy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu, projekt Djeca medija
2015.
nije evidentirano
objavljeno