Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

The impact of lifestyle on the consumer behaviour of traditional food products (CROSBI ID 645286)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Mesić, Željka ; Kapetan, Maja ; Cerjak, Marija ; Tomić, Marina The impact of lifestyle on the consumer behaviour of traditional food products // 52. Hrvatski i 12. Međunarodni Simpozij agronoma, Zbornik radova / Sonja Vila, Zvonko Antunović (ur.). Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 155-159

Podaci o odgovornosti

Mesić, Željka ; Kapetan, Maja ; Cerjak, Marija ; Tomić, Marina

engleski

The impact of lifestyle on the consumer behaviour of traditional food products

Cilj istraživanja bio je utvrditi ponašanje potrošača u kupnji i konzumaciji tradicijskih prehrambenih proizvoda (tradicijski sirevi i mesne prerađevine), te podijeliti potrošače u tržišne segmente s obzirom na njihov životni stil. Anketno istraživanje je provedeno na slučajnom uzorku od 190 potrošača tradicijskih prehrambenih proizvoda. Rezultati pokazuju da najviše ispitanika tradicijske prehrambene proizvode kupuje 1-2 puta mjesečno u supermarketima i na gradskim tržnicama, a konzumira ih nekoliko puta mjesečno. Faktorska i klaster analiza su korištene za podjelu potrošača u različite segmente, pri čemu su izjave za mjerenje životnog stila korištene kao ulazne varijable za faktorsku analizu kojom su identificirana dva tržišna segmenta. Potrošači tradicijskih prehrambenih proizvoda suvremenog životnog stila (n=126) su potrošači u dobi do 26 godina i stariji od 50 godina koji rjeđe konzumiraju tradicijske sireve i kupuju tradicijske prehrambene proizvode, a za mjesto kupnje svježeg sira odabiru supermarkete. Potrošači tradicijskih prehrambenih proizvoda tradicionalnog životnog stila (n=64) su potrošači u dobi 36-50 godina koji učestalije kupuju i konzumiraju tradicijske proizvode, a za mjesto kupnje svježeg sira odabiru izravne kanale prodaje. Rezultati ovog istraživanja daju vrijedne informacije proizvođačima tradicijskih prehrambenih proizvoda, posebno sireva i mesnih prerađevina u svrhu planiranja daljnjih marketinških aktivnosti.

traditional food products, consumer, lifestyle

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

155-159.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

52. Hrvatski i 12. Međunarodni Simpozij agronoma, Zbornik radova

Sonja Vila, Zvonko Antunović

Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2459-5543

Podaci o skupu

52. hrvatski i 12.međunarodni simpozij agronoma

predavanje

12.02.2017-17.02.2017

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)