crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 862926

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Ivan Novak; Mato Bartoluci
Naslov: Osnove sportskog marketinga
( Fundamentals of sports marketing )
Knjiga: Menadžment i poduzetništvo u sportu i fitnessu
Urednik/ci: Mato Bartoluci
Izdavač: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu
Grad: Zagreb
Godina: 1996
Raspon stranica:: 31-62
Ukupni broj stranica u knjizi:: 255
ISBN: 953-6378-07-8
Ključne riječi: sportski marketing, subpodručja sporta, elementi sportskog marketing miksa
( sports marketing, sub-areas of sport, elements of sports marketing mix )
Sažetak:
The chapter is focused on the description of the basis of sports marketing. It describes the sub- areas of sport as a social activities, but also as entrepreneurial business activities which faces with market competition. Chapter discusses on the definition of sports marketing and the application of the concept of marketing in sport. In this sense, chapter describes the elements of sports marketing mix - sports products, price, promotion and distribution. Chapter specifically deals with sports products as a specific form of products and services which has a specific classification. Also, the chapter describes the possible application of the concept of sports marketing.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija
Tiskani medij: da
Upisao u CROSBI: Ivan Novak (ivan.novak@ttf.hr), 21. Vel. 2017. u 20:51 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4