crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 862932

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Ivan Novak; Mato Bartoluci
Naslov: Primjena marketinga u sportu
( Application of marketing in sport )
Knjiga: Ekonomika i menadžment sporta
Urednik/ci: Mato Bartoluci
Izdavač: HAZU i FFK
Grad: Zagreb
Godina: 1997
Raspon stranica:: 228-255
Ukupni broj stranica u knjizi:: 272
ISBN: 953-154-098-5
Ključne riječi: sportski marketing miks, primjena sportskog marketinga, sponzorstva u sportu
( sports marketing mix, application of sports marketing, sponsorship in sports )
Sažetak:
Chapter describes the distinctive role of marketing in sport i.e. for the sports business, the role of sports marketing mix elements for the business operations, the role of range of appliance of sports marketing for businesses in sports and sports-related businesses and the role of sponsorship in sport.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija
Upisao u CROSBI: Ivan Novak (ivan.novak@ttf.hr), 21. Vel. 2017. u 21:19 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4