crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 862935

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Ivan Novak; Mato Bartoluci
Naslov: OSNOVE MARKETINGA U SPORTU
( FUNDAMENTALS OF MARKETING IN SPORT )
Knjiga: Ekonomika i menadžment sporta
Urednik/ci: Mato Bartoluci
Izdavač: Informator Zagreb, KIF Zagreb
Grad: Zagreb
Godina: 2003
Raspon stranica:: 235-270
Ukupni broj stranica u knjizi:: 294
ISBN: 953-170-107-5
Ključne riječi: društveni marketing, sportski marketing, sportsko tržište, sportski proizvod, planiranje, segmantacija
( social marketing, sports marketing, sports market, sports product, planning, segmentation )
Sažetak:
The chapter describes the important characteristics of sports marketing. The chapter defines a sports marketing, describes the characteristics of social marketing, general characteristics and the size of the sports market and the elements of the marketing mix. Also, the chapter describes in detail the basic classification of sports products, pricing and method of forming distribution in the sport. Chapter describes the promotion of sports products and services, planning through the concept of sports marketing, describes the elements of the plan and gives the description of the segments of the sports market and defines the concept and importance of sponsorship in sport.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija
Tiskani medij: da
Upisao u CROSBI: Ivan Novak (ivan.novak@ttf.hr), 21. Vel. 2017. u 21:45 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4