Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Osposobljavanje i usavršavanje učitelja za rad u alternativnim školama (CROSBI ID 79500)

Prilog u časopisu | ostalo

Matijević, Milan Osposobljavanje i usavršavanje učitelja za rad u alternativnim školama // Napredak (Zagreb), 138 (1997), 1; 19-28

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

hrvatski

Osposobljavanje i usavršavanje učitelja za rad u alternativnim školama

Autor prikazuje programe i modele osposobljavanja i usavršavanja učitelja za rad u alternativnim školama. Analizirani su programi i modeli osposobljavanja Montessori i waldorfskih učitelja, učitelja koji slijede pedagošku koncepciju Celestina freineta, te učitelja koji rade u različitim slobodnim i privatnim školama. Spomenute su najpoznatije institucije i strukovne udruge učitelja koje organiziraju osposobljavanje i usavršavanje učitelja. Autor konstatira da se na državnim pedagoškim fakultetima učitelji pripremaju za realiziranje državnog kurikuluma u razrednim odjelima s velikim brojem učenika (trideset i više). U takvim odjelima učiteljima je glavni problem stvoriti podnošljivu radnu klimu, a gotovo uvijek dominira zajednička nastava uz frontalno poučavanje. Središta za osposobljavanje učitelja za rad u alternativnim školmama nastoje buduće učitelje osposobiti za organiziranje nastave koja će biti orijentirana na učenika. Za takvu nastavu nije moguće pripremiti zajednički kurikulum koji će zadovoljiti svu djecu. Učitelji su u većini alternativnih škola osposobljeni da pomažu djeci kreirati osobni kurikulum.

osposobljavanje učitelja; alternativne škole

nije evidentirano

engleski

Teacher training and profesional improving for work in alternative schools

nije evidentirano

teacher training; alternative schools

nije evidentirano

Podaci o izdanju

138 (1)

1997.

19-28

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija