Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi (CROSBI ID 645830)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Engler, Tihomir ; Mikulan, Krunoslav
hrvatski
Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi
Autori u ovom radu polaze od sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi pomoću multimedijskih sredstava i sadržaja, pristupa koji kao svoj cilj ističe kako harmonizaciju tako i uzajamno unaprjeđenje pojedinih komponenti nastavnog procesa, a sve u svrhu što lakšeg i učinkovitijeg postizanja zacrtanog cilja nastave stranih jezika u ranoj školskoj dobi. Ukazujući na prednosti takvog pristupa razmatraju se glavne odrednice i ciljevi vrednovanja i samovrednovanja učenika u nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi. Pritom se iznosi niz primjera za uporabu pojedinih oblika multimedijske nastave kao onih momenata u nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi koji uslijed svojeg sinergijskog učinka uvelike pridonose transferaciji znanja, sposobnosti i vještina učenika, kao i transliferaciji uporabom multimedijskih sadržaja ostvarenog zadovoljstva i na druge komponente nastavnog procesa.
multimedijska nastava, sinergijski pristup nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi, vrednovanje i samovrednovanje učenika, transferacija znanja, sposobnosti i vještina
nije evidentirano
engleski
Multimedia Teaching and Assessment and Self- assessment of Students on the Basis of the Synergetic Approach to Early Foreign Language Teaching
nije evidentirano
teaching with multimedia, synergetic approach to early foreign language teaching, assessment and self-assessment, transfer of knowledge and skills
nije evidentirano
Podaci o prilogu
295-305.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost - Vrednovanje i samovrednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi
Vodopija, Irena
Osijek: Sveučilište u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku
953-6965-08-9
Podaci o skupu
3. međunarodni stručno-znanstveni skup Dijete i jezik danas: Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi
predavanje
26.11.2004-26.11.2004
Osijek, Hrvatska