Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi (CROSBI ID 645830)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Engler, Tihomir ; Mikulan, Krunoslav Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi // Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost - Vrednovanje i samovrednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.). Osijek: Sveučilište u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, 2006. str. 295-305

Podaci o odgovornosti

Engler, Tihomir ; Mikulan, Krunoslav

hrvatski

Multimedijska nastava te vrednovanje i samovrednovanje učenika na temelju sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi

Autori u ovom radu polaze od sinergijskog pristupa nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi pomoću multimedijskih sredstava i sadržaja, pristupa koji kao svoj cilj ističe kako harmonizaciju tako i uzajamno unaprjeđenje pojedinih komponenti nastavnog procesa, a sve u svrhu što lakšeg i učinkovitijeg postizanja zacrtanog cilja nastave stranih jezika u ranoj školskoj dobi. Ukazujući na prednosti takvog pristupa razmatraju se glavne odrednice i ciljevi vrednovanja i samovrednovanja učenika u nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi. Pritom se iznosi niz primjera za uporabu pojedinih oblika multimedijske nastave kao onih momenata u nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi koji uslijed svojeg sinergijskog učinka uvelike pridonose transferaciji znanja, sposobnosti i vještina učenika, kao i transliferaciji uporabom multimedijskih sadržaja ostvarenog zadovoljstva i na druge komponente nastavnog procesa.

multimedijska nastava, sinergijski pristup nastavi stranih jezika u ranoj školskoj dobi, vrednovanje i samovrednovanje učenika, transferacija znanja, sposobnosti i vještina

nije evidentirano

engleski

Multimedia Teaching and Assessment and Self- assessment of Students on the Basis of the Synergetic Approach to Early Foreign Language Teaching

nije evidentirano

teaching with multimedia, synergetic approach to early foreign language teaching, assessment and self-assessment, transfer of knowledge and skills

nije evidentirano

Podaci o prilogu

295-305.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost - Vrednovanje i samovrednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi

Vodopija, Irena

Osijek: Sveučilište u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku

953-6965-08-9

Podaci o skupu

3. međunarodni stručno-znanstveni skup Dijete i jezik danas: Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi

predavanje

26.11.2004-26.11.2004

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija