Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Računalna i multimedijska nastava stranih jezika kao put prevladavanja barijera između nastavnika i učenika (CROSBI ID 645831)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Mikulan, Krunoslav ; Engler, Tihomir Računalna i multimedijska nastava stranih jezika kao put prevladavanja barijera između nastavnika i učenika // Škola bez slabih učenika / Stevanović, Marko (ur.). Pula: Filozofski fakultet Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2004. str. 207-214

Podaci o odgovornosti

Mikulan, Krunoslav ; Engler, Tihomir

hrvatski

Računalna i multimedijska nastava stranih jezika kao put prevladavanja barijera između nastavnika i učenika

U ovom se radu razmatraju mogućnosti primjene računalnih i multimedijskih nastavnih sredstava u svrhu olakšavanja pristupa učenika nastavnome gradivu s naglaskom na ona problematična mjesta u nastavi stranoga jezika na kojima niz barijera (psiholoških, socijalnih, jezičnih i interkulturalnih) koči normalan tijek nastavnoga procesa. Pritom žarište razmatranja predstavljaju određene odlike računalnih i multimedijskih nastavnih sredstava, prije svega njihova anonimnost i individualnost, kao i mogućnost konstrukcije virtualnih identiteta, kao ona uporišta koja će učenicima omogućiti prevladavanje navedenih barijera. U skladu s ovim odlikama razmatra se uporaba pojedinih računalnih alata i drugih multimedijskih nastavnih sredstava s obzirom na njihovu funkcionalnu iskoristivost u nastavi stranoga jezika što između ostaloga olakšava komunikaciju između nastavnika i učenika te samih učenika i djelomično doprinosi ostvarenju strateškoga cilja - škole bez slabih učenika.

računalna i multimedijska nastava stranih jezika, barijere u nastavi stranih jezika, računalni alati, virtualne zajednice i virtualni identiteti, komunikacija

nije evidentirano

engleski

Computers and Multimedia in Foreign Language Teaching as a Way to Overcome Barriers Between Teachers and Pupils/Students

nije evidentirano

multimedia in foreign language teaching, barriers in foreign language teaching, IT teaching aids, virtual communities and virtual identities, communication

nije evidentirano

Podaci o prilogu

207-214.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Škola bez slabih učenika

Stevanović, Marko

Pula: Filozofski fakultet Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

953-96140-9-0

Podaci o skupu

Škola bez slabih učenika

predavanje

28.10.2004-30.10.2004

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija