Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Kus, Mia Manipulacija slikama na webu / Koren Ivančević, Tajana (mentor); Rudolf, Maja (neposredni voditelj). Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2015

Kus, Mia

Koren Ivančević, Tajana

Rudolf, Maja

Manipulacija slikama na webu

U završnom radu prikazat će se postupak uvođenja slika na web stranicu. Izradit će se galerije slika pomoću kojih se slike prikazuju na jedinstven način. Također, definirati se mjesto gdje se slike, određene galerije, prikazuju. Prikazat će se neke od mogućih funkcija slike, kao što su: cijela slika koja može biti link te dijelovi slike koji služe kao linkovi koji vode u definirano područje. Pridruživanje različitih linkova na različita područja jedne slike uz korištenje slikovnih mapa. To je moguće uz definiranje različitih područja dostupnih na slici. Kako bi se postigla dinamika na webu, upotrebljavaju se tranzicije. Neke od tranzicija koje se koriste su: promjena opaciteta, promjena pozicije određenog objekta, promjena boje te promjena dimenzija elementa. Cjelokupan eksperimentalni rad se izvodi uz pomoć HTML i CSS jezika. Kroz galerije slika prikazuje se potpun proces izrade povijesnog predmeta ("Ranokršćanska svjetiljka") . Cilj ovog završnog rada je napraviti funkcionalnu galeriju slika, namijenjenu za web stranicu, koja će doprinijeti u prepoznavanju i oživljavanju replike već spomenutog povijesnog predmeta, suvenira grada Siska.

HTML, web, CSS, uvođenje slika, galerije slike, slikovne mape, tranzicije

Manipulacija slikama na webu

HTML, web, CSS, image gallery, image maps, transitions