Matematika, “ljuta si k'o paprika“ – mit ili realnost? (CROSBI ID 646848)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Klasnić, Irena
hrvatski
Matematika, “ljuta si k'o paprika“ – mit ili realnost?
Nezaobilaznost matematike u svim sferama života općepoznata je činjenica. Matematika se koristila tijekom povijesti, koristi se i danas, a u budućnosti će imati još veće značenje. Ovakvo razmišljanje otvara i pitanje učeničkog doživljaja matematike tijekom školovanja i implikacija koje ti doživljaji mogu imati. Istraživanja ukazuju na to da je znatnom dijelu učenika, ali i učitelja, matematika „ljuta k´o paprika“. Potreba poboljšanja stanja iziskuje pomno osmišljavanje kurikuluma nastave matematike, usmjerenost na ishode učenja, ranu identifikaciju poteškoća kod djece, primjenu inovativnih nastavnih metoda i postupaka, edukaciju odgojitelja, učitelja i nastavnika temeljenu na znanstveno relevantnim spoznajama te sinergiju materijalnih i ljudskih resursa u kojima suradnja s roditeljima predstavlja neizostavni dio.
doživljaj ; matematika ; nastava ; učenici ; učitelji
nije evidentirano
engleski
Mathematics, "as hot as a chili pepper" – myth or reality?
nije evidentirano
experience ; Mathematics ; teaching ; students ; teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
139-146.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja
Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-72-4
Podaci o skupu
14th Mate Demarin Days-Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice ; 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja
predavanje
29.05.2014-30.05.2014
Topusko, Hrvatska