Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Matematika, “ljuta si k'o paprika“ – mit ili realnost? (CROSBI ID 646848)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Klasnić, Irena Matematika, “ljuta si k'o paprika“ – mit ili realnost? // 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 139-146

Podaci o odgovornosti

Klasnić, Irena

hrvatski

Matematika, “ljuta si k'o paprika“ – mit ili realnost?

Nezaobilaznost matematike u svim sferama života općepoznata je činjenica. Matematika se koristila tijekom povijesti, koristi se i danas, a u budućnosti će imati još veće značenje. Ovakvo razmišljanje otvara i pitanje učeničkog doživljaja matematike tijekom školovanja i implikacija koje ti doživljaji mogu imati. Istraživanja ukazuju na to da je znatnom dijelu učenika, ali i učitelja, matematika „ljuta k´o paprika“. Potreba poboljšanja stanja iziskuje pomno osmišljavanje kurikuluma nastave matematike, usmjerenost na ishode učenja, ranu identifikaciju poteškoća kod djece, primjenu inovativnih nastavnih metoda i postupaka, edukaciju odgojitelja, učitelja i nastavnika temeljenu na znanstveno relevantnim spoznajama te sinergiju materijalnih i ljudskih resursa u kojima suradnja s roditeljima predstavlja neizostavni dio.

doživljaj ; matematika ; nastava ; učenici ; učitelji

nije evidentirano

engleski

Mathematics, "as hot as a chili pepper" – myth or reality?

nije evidentirano

experience ; Mathematics ; teaching ; students ; teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

139-146.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja

Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-72-4

Podaci o skupu

14th Mate Demarin Days-Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice ; 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja

predavanje

29.05.2014-30.05.2014

Topusko, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija