Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa (CROSBI ID 238434)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Faletar, Ivica ; Cerjak, Marija ; Tomić, Marina Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa // Meso : prvi hrvatski časopis o mesu, 19 (2017), 2; 146-153

Podaci o odgovornosti

Faletar, Ivica ; Cerjak, Marija ; Tomić, Marina

hrvatski

Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa

Povjerenje potrošača u prodajne kanale ključan je čimbenik u procesu donošenja kupovnih odluka, a poznavanje čimbenika koji utječu na to povjerenje od velikog je značaja za dionike na strani ponude. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati utjecaj sociodemografskih obilježja potrošača i njihovog zadovoljstva ponudom na povjerenje u svježe meso iz dva prodajna kanala, mesnice i supermarketa. Također, ispitan je i utjecaj povjerenja potrošača u svježe meso iz mesnica i svježe meso iz supermarketa na izbor najčešćeg mjesta kupnje svježeg mesa. Rezultati anketnog ispitivanja pokazali su da ispitanici iz grada imaju više povjerenja u mesnice i supermarkete kada kupuju svježe meso od ispitanika sa sela. Što su ispitanici zadovoljniji ponudom svježeg mesa, to imaju i više povjerenja u oba istraživana prodajna kanala. Također, rezultati istraživanja su pokazali da porastom povjerenja u prodajne kanale, raste i vjerojatnost odabira tih prodajnih kanala kao najčešćeg mjesta kupnje svježeg mesa. Ovim istraživanjem dobivene su korisne informacije za marketare u mesnom sektoru.

povjerenje potrošača ; svježe meso ; mesnica ; supermarket

nije evidentirano

engleski

Consumer confidence in fresh meat sales channels

nije evidentirano

consumer confidence ; fresh meat ; butcher ; supermarket

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (2)

2017.

146-153

objavljeno

1332-0025

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)