Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Strategije učenja stranoga jezika – osvrt na prošlost, trenutak u sadašnjosti i pogled u budućnost (CROSBI ID 646987)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Pavičić Takač, Višnja Strategije učenja stranoga jezika – osvrt na prošlost, trenutak u sadašnjosti i pogled u budućnost // 8. savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika Zagreb, Hrvatska, 10.07.2015-11.07.2015

Podaci o odgovornosti

Pavičić Takač, Višnja

hrvatski

Strategije učenja stranoga jezika – osvrt na prošlost, trenutak u sadašnjosti i pogled u budućnost

Jedan je od najvažnijih ciljeva suvremene nastave stranih jezika poučiti učenike kako učiti da bi se osposobili za samostalno obrazovanje i usavršavanje izvan nastave ili nakon završetka formalnoga školovanja. Učenici, dakle, moraju naučiti kako učinkovito učiti, a nastavnici moraju naučiti kako da im pri tome pomognu i usmjere ih. U tom se kontekstu posljednjih četrdesetak godina bilježi izuzetno zanimanje primijenjenih lingvista za strategije učenja, tj. upravo onih (svjesnih i automatiziranih) djelovanja ili tehnika koje učenici u određenom trenutku odabiru kako bi riješili konkretan problem, odnosno jezični zadatak. U analizi istraživanja strategija učenja jasno se mogu raščlaniti tri razdoblja: početak istraživanja, istraživački boom te najnovije razdoblje koje bismo mogli nazvati razdobljem samoregulacije učenja. U ovom ćemo izlaganju pokušati dati odgovor na pitanja kao što su: koja su obilježja navedenih razdoblja, koja su ključna saznanja, što još ne znamo i, konačno, što smo mi, istraživači strategija učenja, dali nastavnicima i učenicima stranih jezika, a što smo im ostali dužni.

strategije učenja jezika, samoregulacija

nije evidentirano

engleski

Second Language Learning Strategies – reflection of the past, a moment in the present and a view into the future

nije evidentirano

language learning strategies, self-regulation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

8. savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika

pozvano predavanje

10.07.2015-11.07.2015

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija