Primjena sustava Moodle u metodici nastavne likovne kulture (CROSBI ID 238512)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kuščević, Dubravka ; Tomaš, Suzana ; Mornar, Ivana
hrvatski
Primjena sustava Moodle u metodici nastavne likovne kulture
U današnje vrijeme upotreba informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT, engl. Information and Communications Technology) zastupljena je u svim životnim područjima pa je iz tog razloga nezaobilazna i u nastavom procesu. Stoga je ICT i kvalitetna podrška nastavnicima u realizaciji nastavnog procesa, što predstavlja novu paradigmu stjecanja znanja studenata u 21. stoljeću. Razvoj ICT-a uz primjenu pedagogijskih načela omogućio je nastanak nove obrazovne paradigme – e-učenja. E-učenje implementira se u sustavima e-učenja, a uz dobro oblikovan i isporučen nastavni sadržaj pruža mogućnosti i mrežnog i hibridnog scenarija učenja, poučavanja i testiranja znanja studenata. U ovom radu prikazane su mogućnosti primjene sustava e-učenja u visokoškolskom obrazovanju. Na uzorku od 80 studentica 3., 4. i 5. godine Filozofskog fakulteta Učiteljskog studija u Splitu ispitivalo se mišljenje o kvaliteti oblikovanih nastavnih sadržaja kolegija Metodika nastave likovne kulture na sustavu Moodle. Analizom dobivenih rezultata utvrđeno je da su nastavni sadržaji oblikovani na kvalitetan, jednostavan i poučan način te da kao takvi uvelike pridonose procesu učenja, poučavanja i testiranja znanja studentica. Prema mišljenju studentica utvrđeno je da se nastavni sadržaji kolegija Metodika nastave likovne kulture mogu oblikovati, razvijati i implementirati u nastavni proces pomoću sustava Moodle.
informacijska i komunikacijska tehnologija ; sustav e-učenja Moodle ; visokoškolsko obrazovanje ; Metodika nastave likovne kulture
nije evidentirano
engleski
The aplication of Moodle in the didactic of teaching art
nije evidentirano
Information and communication technology ; system for e-learning Moodle ; tertiary education ; Didactic of Teaching Art
nije evidentirano