Predmetni kurikulum hrvatskoga jezika u kontekstu cjelovite kurikularne reforme (CROSBI ID 780307)
Druge vrste radova | ostali članci/prilozi
Podaci o odgovornosti
Berbić Kolar, Emina
hrvatski
Predmetni kurikulum hrvatskoga jezika u kontekstu cjelovite kurikularne reforme
Rad se bavi Cjelovitom kurikularnom reformom koja je dio Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, a usvojena je u Hrvatskom saboru 17. listopada 2014. Njezin drugi naziv simbolički prikazuje njezin cilj i svrhu, a glasi Nove boje znanja. Cjelovita kurikularna reforma je prva cjelovita reforma obrazovnoga sustava u Republici Hrvatskoj koja je obuhvatila sva predmetna i međupredmetna područja od predškolskih ustanova do visokoškolski ustanova, odnosno fakulteta. Predmetni kurikulum Hrvatskoga jezika jedan je od temeljnih, a zasigurno i najosjetljivijih predmetnih kurikuluma koji su izrađeni u ovoj reformi. Cilj je rada pokazati na koji način se pripremao predmetni kurikulum Hrvatskoga jezika, koje su bile osnovne ideje i smjernice, na koji način se povezivalo osnovnoškolsko i srednjoškolsko gradivo, te na koji se način pristupalo različitim potrebama i satnicama srednjoškolskih programa (trogodišnjih strukovnih škola, četverogodišnjih strukovnih škola, petogodišnjih strukovnih škola, gimnazija: matematičkih, jezičnih, opdih, klasičnih, sportskih).
Strategija obrazovanja, znanosti i tehnologije, Cjelovita kurikularna reforma, predmetni kurikulum Hrvatskoga jezika
nije evidentirano
engleski
Croatian language curriculum in the context of the comprehensive curriculum reform
nije evidentirano
the Strategy of Education, Science and technology, the comprehensible curriculum reform, Croatian language curriculum
nije evidentirano
Podaci o izdanju
A magyar tannyelvű tanítóképző kar 2016 - Os tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye, 10. Međunarodna znanstvena konferencija 5. Metodička konferencija 3 . „ IKT u obrazovanju” konferencija
2016.
nije evidentirano
objavljeno