Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Budućnost razvojno-pedagoške službe u školi: nova kritička analiza (CROSBI ID 58571)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Silov, Mile Budućnost razvojno-pedagoške službe u školi: nova kritička analiza // Suvremeni izazovi u radu (školskog) pedagoga, zbornik u čast Stjepana Staničića / Turk, Marko (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017. str. 114-131

Podaci o odgovornosti

Silov, Mile

hrvatski

Budućnost razvojno-pedagoške službe u školi: nova kritička analiza

Škola je poseban organon društva koji sadrži petnaest podsustava i dvanaest temeljnih funkcija (Silov, 2003). Razvojno-pedagoška djelatnost poseban je podsustav škole, ali i „zajednički nazivnik“ za sve ostale podsustave škole. Ideja razvoja temeljna je ideja kojom se opravdava smisao postojanja razvojno-pedagoške djelatnosti (područja), razvojno-pedagoške službe (tima) i stručnih suradnika (specijaliziranih stručnjaka za razvoj). Školski pedagog jedan je od stručnih suradnika koji djeluje na programima razvoja u okviru razvojno-pedagoške službe. Pojava novih (specijaliziranih) stručnih suradnika značajno utječe na status školskog pedagoga u školi i razvojno-pedagoškoj službi. Na važnost predviđanja budućnosti razvojno-pedagoške službe u školi upozorili smo na II. kongresu pedagoga Hrvatske (Silov, 1988). Istraživanje smo provodili u četiri školske godine (od 1984/1985.-1987/1988.) na uzorku od 125 studenata pedagogije Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Naše je istraživanje imalo obilježje empirijskog neeksperimentalnog istraživanja pomoću esej-testa. U ovome radu izvodimo novu kritičku analizu mišljenja i stavova o istraživanju budućnosti razvojno-pedagoške službe iz 1988. godine. Ponovno kritički valoriziramo bitna pitanja koja su važna za sadašnjost i budućnost razvojno-pedagoške službe u školi. Pitanja koja je autor postavio prije skoro tri desetljeća aktualna su i danas. Stručno mišljenje i stavove o autorovim predviđanjima budućnosti razvojno-pedagoške službe iz 1988. godine predstavili su i dva eksperta za navedena pitanja: Vladimir Jurić i Stjepan Staničić. Eksperti su odgovorili na pitanja koja je postavio autor u strukturiranom znanstvenom intervjuu. Istraživanje budućnosti razvojno-pedagoške službe ima obilježja kvalitativne metodologije.

budućnost ; škola ; razvojno-pedagoška služba ; školski pedagog

nije evidentirano

engleski

The Future of the Counselling Service in Schools: a New Critical Analysis

nije evidentirano

future ; school ; counselling service ; school counsellor (pedagogue)

nije evidentirano

Podaci o prilogu

114-131.

objavljeno

Podaci o knjizi

Suvremeni izazovi u radu (školskog) pedagoga, zbornik u čast Stjepana Staničića

Turk, Marko

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2017.

978-953-7975-46-3

Povezanost rada

Pedagogija