Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovanje studenata (budućih nastavnika likovnih umjetnosti) za okoliš (CROSBI ID 26796)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Uzelac, Vinka ; Milotić, Branka Obrazovanje studenata (budućih nastavnika likovnih umjetnosti) za okoliš // Vizualna kultura i likovno obrazovanje / Ivančević, Radovan ; Turković, Vera (ur.). Zagreb: Hrvatsko vijeće međunarodnog društva za obrazovanje putem umjetnosti (InSEA), 2001. str. 341-352-x

Podaci o odgovornosti

Uzelac, Vinka ; Milotić, Branka

hrvatski

Obrazovanje studenata (budućih nastavnika likovnih umjetnosti) za okoliš

Posljednjih godina, zbog sve učestalijih zahtjeva da se visokoškolske ustanove prilagode novim ekološko-obrazovnim izazovima (D. Sergejev, 1991., xxx: Ekologija, ekonomija, entropija, 1991.), postavlja se pitanje ekološke uspješnosti visokoškolske nastave. Gledajući dugoročnije, u svakom visokoškolskom obrazovanju, kao njegov osobito važan dio, sudjeluje obrazovanje nastavnika. Današnji studiji budućih nastavnika nažalost još nemaju odgovarajući odgoj i obrazovanje za okoliš. Naime, nastavnički studiji velikim su dijelom u pravcu odgoja i obrazovanja za okoliš još deklarativni. Zbog toga nužne su promjene i to, uz ostalo, one koje se odnose na ostvarivanje voljnog, racionalnog i emocionalno humanog pristupa svakom segmentu okoliša u gotovo svakom nastavnom predmetu. Sasvim je vjerojatno da će iz takva pristupa proizaći i veća učinkovitost budućeg odgoja i obrazovanja djece/učenika. U radu se prikazuje jedan segment iz šireg istraživanja obrazovanja studenata nastavničkih fakulteta za okoliš. Razultati upućuju na izravne i djelomično izravne mogućnosti obrazovanja studenata (budućih nastavnika) likovnih umjetnosti za okoliš u kontekstu nastavnih programa. Podaci pokazuju da sadašnje stanje ne zadovoljava, jer se izravni segmenti obrazovanja za okoliš zadržavaju pretežito na razini neobveznih (fakultativnih) predmeta. Rad otvara pitanje uspostavljanja ravnoteže između općih, zajedničkih i uže stručnih predmeta kao i pitanje rezultata njihova rada u području obrazovanja za okoliš te pitanje osposobljenosti nastavnika nastavničkih fakulteta za okoliš.

okoliš, odgoj i obrazovanje za okoliš, obrazovanje studenata likovne umjetnosti (budućih nastavnika) za okoliš

nije evidentirano

engleski

University education of fine arts students for environment (future teachers)

nije evidentirano

environment, environmental education, environment education of fine arts students (future teachers)

nije evidentirano

Podaci o prilogu

341-352-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Vizualna kultura i likovno obrazovanje

Ivančević, Radovan ; Turković, Vera

Zagreb: Hrvatsko vijeće međunarodnog društva za obrazovanje putem umjetnosti (InSEA)

2001.

953-98559-0-X

Povezanost rada

Pedagogija