Stavovi studenata prema uvođenju računalnog razmišljanja i programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta (CROSBI ID 648109)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Babić, Snježana ; Mezak, Jasminka ; Čičin-Šain, Marina
hrvatski
Stavovi studenata prema uvođenju računalnog razmišljanja i programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta
Pod utjecajem različitih aspekata javila se potreba za razvojem računalnog razmišljanja i programiranja kod šire populacije te navedeno postaje sastavni dio novih kurikuluma informatičkih i drugih nastavnih predmeta na svim obrazovnim razinama. Za uspješno uvođenje računalnog razmišljanja i programiranja u nastavni proces potrebne su i odgovarajuće pedagoške metode. Kroz ovaj rad razmatra se uvođenje računalnog razmišljanja i programiranja za djecu predškolskog i rano školskog uzrasta pomoću metode ranog učenja programiranja pomoću igračke Mema, kao jedne od metoda poučavanja programiranja bez upotrebe računala. Posebnost spomenute metode je u tome što je razvijana tako da je mogu koristiti odgajatelji odnosno učitelji koji su jedini osposobljeni za rad sa djecom tako malog uzrasta. U ovome radu dani su rezultati istraživanja u kojem su ispitani stavovi studenata – budućih odgajatelja i učitelja prema uvođenju programiranja pomoću metode Mema za djecu predškolskog i ranog školskog uzrasta te o tome koliko su prije upisa na studij slušali školskih sati informatičkih nastavnih predmeta te od toga sati programiranja. Rezultati provedenog istraživanja mogu doprinijeti praktičarima i znanstvenicima u daljnjem radu u ovome razmatranom području.
Stavovi studenata, računalno razmišljanje, programiranje, metoda Mema, djeca, predškolski uzrast, rani školski uzrast
nije evidentirano
engleski
Student Attitudes toward Introducing Computational Thinking and Programming using Mema for Preschool and Early School - Age Children
nije evidentirano
Student Attitudes, Computational Thinking, Programming, Mema, Preschool and Early School - Age Children
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1144-1149.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Proceedings of the 40th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics
Biljanović, Petar (ur.)
Rijeka: Rijeka : Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics
978-953-233-093-9
1847-3938
Podaci o skupu
40th jubilee international convention on information and communication technology, electronics and microelectronics
predavanje
22.05.2017-26.05.2017
Opatija, Hrvatska