Modeli analize omeđivanja podataka s primjenom u trgovini (CROSBI ID 335148)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Petrov, Tomislav
Neralić, Luka
hrvatski
Modeli analize omeđivanja podataka s primjenom u trgovini
Cilj ovog rada je pokazati kako se metodologija "Analiza omeđivanja (obavijanja) podataka" (kratica AOMP) može koristiti za analizu poslovanja poduzeća koja se sastoje od više jedinica sposobnih za samostalno donošenje odluka, te ukazati i na druge mogućnosti primjena. Ta analiza ilustrirana je na konkretnom primjeru poslovanja jednog trgovinskog lanca. U radu je istaknuto koje varijable su značajne za kvantitativno mjerenje operativnog ili strateškog učinka financijskih ili fizičkih resursa. Predloženo je kako AOMP modele možemo koristiti u toj analizi, kako komparirati trgovine jedne prema drugima i tijekom vremena, te kako komparirati potencijal cijelog trgovinskog lanca tijekom vremena. Ilustrirani su i neki od rezultata proizašli iz analize, te je ukazano na potrebu izgradnje dodatnih modela koji obuhvaćaju mnoge druge značajne pokazatelje.
Analiza omeđivanja podataka; efikasnost; produktivnost; profitabilnost; panel analiza podataka; donositelj odluke; input; output; granica proizvodnih mogućnosti; prinosi
nije evidentirano
engleski
Models of Data Envelopment Analysis with retail business application
nije evidentirano
Data envelopment analysis; efficiency; productivity; profitability; panel data analysis; decision making unit; input; output; production frontier; returns to scale
nije evidentirano
Podaci o izdanju
163
17.10.2002.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb