Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Vrjednovanje komunikacijske kompetencije u stranome jeziku: Usporedba nastavnikovih procjena i rezultata standardiziranih komunikacijskih testova (CROSBI ID 410599)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Škarica Mital, Ivana Vrjednovanje komunikacijske kompetencije u stranome jeziku: Usporedba nastavnikovih procjena i rezultata standardiziranih komunikacijskih testova / Bagarić, Vesna (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2011

Podaci o odgovornosti

Škarica Mital, Ivana

Bagarić, Vesna

hrvatski

Vrjednovanje komunikacijske kompetencije u stranome jeziku: Usporedba nastavnikovih procjena i rezultata standardiziranih komunikacijskih testova

U radu se prikazuje usporedba standardiziranoga i nestandardiziranoga oblika vrjednovanja komunikacijske kompetencije učenika u engleskome jeziku u hrvatskome obrazovnome kontekstu. Uspoređuju se rezultati standardiziranoga komunikacijskoga jezičnoga testa i ocjena iz engleskoga jezika na kraju osmoga razreda osnovne škole i četvrtoga razreda srednje škole. Koriste rezultati prikupljeni u istraživanju provedenom u sklopu projekta Engleski jezik u Hrvatskoj (130514). Uzorak za istraživanje prikazano u ovome radu čini dio uzorka iz spomenutog Projekta. U prvom dijelu rada se detaljno opisuju obilježja standardiziranoga i nestadnardiziranoga načina vrjednovanja, a u drugome dijelu se prikazuje istraživanje povezanosti rezultata standardiziranih testova kojima se mjeri komunikacijska kompetencija učenika i njihovih ocjena odn. nastavnikovih procjena ovladanosti obrazovnim ishodima nastavi engleskoga jezika. Istraživanje pokazuje da postoji visoka povezanost rezultata standardiziranog i nestandardiziranog načina vrjendovanja komunikacijskle kompetencije te daje uvide u primjerenost oblika nestandardiziranoga vrjednovanja u nastavi vrjednovanju komunikacijske kompetencije općenito. Osim usporedbe rezultata, raspravlja se i o elementima ocjenjivanja koji se koriste u školskom predmetu engleski jezik u osnovnim i srednjim školama.

komunikacijska kompetencija, standardizirano vrjednovanje, nestandardizirano vrjednovanje, elementi ocjenjivanja u nastavi engleskoga jezika, nastavnik, osnovna škola, srednja škola

nije evidentirano

engleski

Assessment of communicative competence in a foreign language: Comparison of non-standardized and standardized communicative language tests

nije evidentirano

communicative competence, standardized assessment, non-standardized assessment, English language grade components, teacher, primary school, secondary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

165

21.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija