Vrjednovanje komunikacijske kompetencije u stranome jeziku: Usporedba nastavnikovih procjena i rezultata standardiziranih komunikacijskih testova (CROSBI ID 410599)
Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad
Podaci o odgovornosti
Škarica Mital, Ivana
Bagarić, Vesna
hrvatski
Vrjednovanje komunikacijske kompetencije u stranome jeziku: Usporedba nastavnikovih procjena i rezultata standardiziranih komunikacijskih testova
U radu se prikazuje usporedba standardiziranoga i nestandardiziranoga oblika vrjednovanja komunikacijske kompetencije učenika u engleskome jeziku u hrvatskome obrazovnome kontekstu. Uspoređuju se rezultati standardiziranoga komunikacijskoga jezičnoga testa i ocjena iz engleskoga jezika na kraju osmoga razreda osnovne škole i četvrtoga razreda srednje škole. Koriste rezultati prikupljeni u istraživanju provedenom u sklopu projekta Engleski jezik u Hrvatskoj (130514). Uzorak za istraživanje prikazano u ovome radu čini dio uzorka iz spomenutog Projekta. U prvom dijelu rada se detaljno opisuju obilježja standardiziranoga i nestadnardiziranoga načina vrjednovanja, a u drugome dijelu se prikazuje istraživanje povezanosti rezultata standardiziranih testova kojima se mjeri komunikacijska kompetencija učenika i njihovih ocjena odn. nastavnikovih procjena ovladanosti obrazovnim ishodima nastavi engleskoga jezika. Istraživanje pokazuje da postoji visoka povezanost rezultata standardiziranog i nestandardiziranog načina vrjendovanja komunikacijskle kompetencije te daje uvide u primjerenost oblika nestandardiziranoga vrjednovanja u nastavi vrjednovanju komunikacijske kompetencije općenito. Osim usporedbe rezultata, raspravlja se i o elementima ocjenjivanja koji se koriste u školskom predmetu engleski jezik u osnovnim i srednjim školama.
komunikacijska kompetencija, standardizirano vrjednovanje, nestandardizirano vrjednovanje, elementi ocjenjivanja u nastavi engleskoga jezika, nastavnik, osnovna škola, srednja škola
nije evidentirano
engleski
Assessment of communicative competence in a foreign language: Comparison of non-standardized and standardized communicative language tests
nije evidentirano
communicative competence, standardized assessment, non-standardized assessment, English language grade components, teacher, primary school, secondary school
nije evidentirano
Podaci o izdanju
165
21.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb