Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Integrirani marketing (CROSBI ID 746889)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Dobrinić, Damir ; Gregurec, Iva Integrirani marketing / - (ur.). Varaždin: Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu, 2016. 416..

Podaci o odgovornosti

Dobrinić, Damir ; Gregurec, Iva

-

hrvatski

Integrirani marketing

Ubrzani razvoj tehnologije utječe na sve domene društvenog života uvjetujući promjene koje je, ponekad, teško pratiti. Marketing, kao barometar tih promjena, nužno usvaja i primjenjuje nove tehnologije kako bi svoje djelovanje maksimalno prilagodio ciljnim tržištima i ostvarivanju svojih ciljeva. Uspješnost takvih nastojanja zahtijeva izgledanju strategija koje će omogućiti kombiniranje i usklađeno djelovanje svih marketinških aktivnosti te se, u skladu s time, govori o integralnom marketingu. U knjizi se marketing prikazuje kao poslovni koncept koji u okviru svojih strategija koristi nove komunikacijske i informatičke tehnologije. U tom se kontekstu pojavljuju i posebna područja kao što su: izravni marketing, marketinško upravljanje bazama podataka, CRM, mobilni marketing, marketing društvenih mreža i internetski marketing koja se u knjizi i posebno obrađuju.

marketing, digitalni marketing, kupci, tržište

nije evidentirano

engleski

Integrated marketing

nije evidentirano

marketing, digital marketing, custumers, market

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Varaždin: Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu

416

2016.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-6071-56-2

Povezanost rada

Ekonomija