Integrirani marketing (CROSBI ID 746889)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Dobrinić, Damir ; Gregurec, Iva
-
hrvatski
Integrirani marketing
Ubrzani razvoj tehnologije utječe na sve domene društvenog života uvjetujući promjene koje je, ponekad, teško pratiti. Marketing, kao barometar tih promjena, nužno usvaja i primjenjuje nove tehnologije kako bi svoje djelovanje maksimalno prilagodio ciljnim tržištima i ostvarivanju svojih ciljeva. Uspješnost takvih nastojanja zahtijeva izgledanju strategija koje će omogućiti kombiniranje i usklađeno djelovanje svih marketinških aktivnosti te se, u skladu s time, govori o integralnom marketingu. U knjizi se marketing prikazuje kao poslovni koncept koji u okviru svojih strategija koristi nove komunikacijske i informatičke tehnologije. U tom se kontekstu pojavljuju i posebna područja kao što su: izravni marketing, marketinško upravljanje bazama podataka, CRM, mobilni marketing, marketing društvenih mreža i internetski marketing koja se u knjizi i posebno obrađuju.
marketing, digitalni marketing, kupci, tržište
nije evidentirano
engleski
Integrated marketing
nije evidentirano
marketing, digital marketing, custumers, market
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu
416
2016.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-6071-56-2