Grad: Split
Godina: 2017
Serija: 2
Stranica: 116
ISBN: 978-953-7988-01-2
Ključne riječi: KAKO PRIPREMITI, NAPISATI I OBJAVITI ZNANSTVENI RAD U KINEZIOLOGIJI I SPORTU
Ova je knjiga zamišljena kao logičan slijed prethodno objavljene knjige “Osnove kineziologije” koja je iz tiska izašla 2015. godine, kao i ostalih znanstvenih i stručnih tekstova koje su autori publicirali u različitim oblicima. Za razliku od prethodno navedene knjige, koju kao autori potpisuju renomirani znanstvenici doc. dr. sc. Damir Jurko, doc. dr. sc. Dražen Čular, doc. dr. sc. Marko Badrić i izv. prof. dr. sc. Goran Sporiš, ova je knjiga rezultat suradnje s mladim kolegom dr. sc. Krešimirom Šamijom i većim brojem suradnika koji su dali svoj nesebičan doprinos ovom projektu. Knjiga je nastala iz potrebe za «pokrivanjem» područja izrade i prezentacije rezultata znanstveno- istraživačkog rada u kineziologiji i sportu, a u skladu s temama koje se obrađuju na Fakultetima u okviru različitih kolegija kao što su: Osnove kineziologije, Sistematska kineziologija 1 i 2, Metodologija znanstveno istraživačkog rada i sl. Naime, dinamika razvoja ovog znanstvenog područja nalaže da se prvenstveno mladim znanstvenicima, ali i svima koji se bave područjem kineziologije i sporta pruže praktični primjeri i primjenjive informacije koje će im omogućiti da na što jednostavniji način realiziraju i prezentiraju svoje znanstvene ideje. Iako nas je već od trenutka pripremanja rukopisa i pisanja stranica knjige pratio nelagodan osjećaj da nećemo uspjeti u namjeri obuhvaćanja svih relevantnih informacija koje su potrebne studentima kineziologije, odnosno mladim znanstvenicima na početku njihove znanstvene karijere jer se jedna od glavnih poteškoća pri pisanju knjige ogledala u određivanju dubine i širine sadržaja i usklađivanju s težnjom autora da knjiga ne bude previše opsežna, ali ipak dovoljno obuhvatna, iskreno se nadamo da smo u namjeri i uspjeli. Obzirom da je Miguel de Cervantes napisao:"Nema knjige, a da se u njoj nešto dobro ne nađe", nadamo se da će studenti i mladi znanstvenici kojima je knjiga prvenstveno namijenjena, u tekstu pronaći koristan materijal za svoje znanstveno usavršavanje.
Odgojne znanosti
Puni text rada: 879623.ZNANSTVENI_RAD_final_6verzija.pdf (tekst priložen 7. Lip. 2017. u 06:54 sati)
CD/DVD medij: da