Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Komparativna analiza sustava pomoći pri učenju na LAMP platformi (CROSBI ID 410766)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Kolar, Matej Komparativna analiza sustava pomoći pri učenju na LAMP platformi / Velagić, Zoran (mentor); Jakopec, Tomislav (neposredni voditelj). Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2010

Podaci o odgovornosti

Kolar, Matej

Velagić, Zoran

Jakopec, Tomislav

hrvatski

Komparativna analiza sustava pomoći pri učenju na LAMP platformi

Sve veća potreba za učenjem na daljinu dovela je do razvijanja različitih alata, odnosno pomagala za e - obrazovanje. Jedan od tih alata je i LMS (Learning Management System) koji je i predmet našeg proučavanja. Usporedit ćemo tri LMS-a kako bismo prikazali njihove sličnosti i razlike. Usporedit ćemo dva sustava koja se koriste za edukaciju učenika i studenata te jedan sustav koji se bavi edukacijom zaposlenika u tvrtkama i velikim korporacijama. Prikazat ćemo MOODLE kao jedan od najkomercijalnijih LMS - ova koji se bavi edukacijom učenika i studenata te Claroline kao manje poznat sustav koji se bavi edukacijom učenika i studenata i Docebo koji se koristi za edukaciju zaposlenika u tvrtkama. Sva tri sustava postavit ćemo na LAMP platformi i usporediti ih. Usporedit će se elementi postavljanja i elementi korištenja kao administrator. Elementi će se ocjenjivati i tablično prikazati zbog bolje preglednosti i lakšeg razumijevanja.

Learning Management System, edukacija, MOODLE, Claroline, Docebo

nije evidentirano

engleski

Comparative analysis of LAMP systems

nije evidentirano

Learning Management System, education, MOODLE, Claroline, Docebo

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24

06.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti