Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza sadržaja za predškolsku dob na mobilnim platformama (CROSBI ID 410767)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Musić, Diana Analiza sadržaja za predškolsku dob na mobilnim platformama / Velagić, Zoran (mentor); Jakopec, Tomislav (neposredni voditelj). Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Musić, Diana

Velagić, Zoran

Jakopec, Tomislav

hrvatski

Analiza sadržaja za predškolsku dob na mobilnim platformama

Igra je intelektualna i cjeloživotna aktivnost. Tradicionalna igra ima svoje karakteristike, osnovne sastavnice i svoje funkcije. Igrovna aktivnost zauzima najveći dio dana predškolskog djeteta. Kroz igru ono uči, razvija kognitivne, senzorne, motoričke sposobnosti, dijete se razvija kao socijalno biće svjesno sebe i svoje okoline. Prisutnost medija u današnjem društvu nezaobilazno utječe na sve ljude, pa tako i na one najmlađe. Uslijed toga prepoznata je važnost odgoja za medije i odgoja i obrazovanja uz pomoć medija kao pretpostavka za poticanje cjeloživotnog učenja pojedinca. Pod medijskim odgojem podrazumijeva se poznavanje fotografije, filma, televizije, komunikacijske tehnologije, uključujući računala, a danas sve više i mobilne uređaje i mobilne platforme. Primjena informacijskih i komunikacijskih tehnologija omogućuje i neograničen pristup informacijama, pospješuje time učenje i e-učenje koje je prihvaćeno kao alternativa tradicionalnom učenju. Edukatori i istraživači koji se bave teorijama učenja u ranom djetinjstvu napominju važnost djetetovog aktivnog korištenja tehnologije i to prilikom pisanja, crtanja, igranja i uopće korištenja tehnologije iz njegove okoline. Isto tako zaključuju da djeca koja koriste računala pokazuju veći napredak u inteligenciji, strukturi znanja i rješavanju problema od onih koji ih ne koriste. Mobilni uređaji nove generacije, takozvani 'pametni telefoni', osim za komunikaciju, koriste se i kao svojevrsna računala pa tako omogućuju između ostalog surfanje internetom, slušanje glazbe, gledanje videa, igranje igara. Takvi uređaji postaju svakodnevica u životu predškolskog djeteta i pobuđuju u njemu interes. Interes za aktivnošću s mobilnim uređajem kod djeteta može biti ispunjena jer danas postoje brojne aplikacije za djecu na mobilnim platformama. Igrovne aktivnosti, funkcija igre i sastavnice igre na mobilnim platformama pokazuju mnoge poveznice s igrama u tradicionalnom smislu. Na odraslima je da budu vodiči i suradnici djeci, odaberu najprikladnije igre za njih i zajedno uče kroz zabavu.

igra, medijski odgoj, mobilne platforme, edukativne aplikacije, igrovne aplikacije

nije evidentirano

engleski

Content analysis for preschool children on mobile platforms

nije evidentirano

Game, media education, mobile platforms, educational applications, gaming applications

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21

05.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti