Uporaba udžbenika u nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 649339)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bjedov, Vesna
hrvatski
Uporaba udžbenika u nastavi hrvatskoga jezika
U radu se govori o uporabi udžbenika u nastavi hrvatskoga jezika, pri čemu se ponajprije ističu njegova obilježja – didaktičko-metodička te kominikacijska. Budući da je udžbenik primarno namijenjen učeniku, ali se njim koristi i nastavnik, posebna je pozornost posvećena uporabi udžbenika u procesu učenja i poučavanja hrvatskoga jezika. Cilj je utvrditi čestotu uporabe udžbenika u nastavi hrvatskoga jezika u različitim etapama nastavnoga sata i to posebno u odnosu na učenika te posebno u odnosu na nastavnika. S obzirom na to, provedeno je istraživanje neposredne nastavne stvarnosti primjenom metodološkoga postupka promatranja nastave na uzorku od 35 čujno zabilježenih nastavnih sati hrvatskoga jezika. Rezultati su pokazali da je u polovici promatranih nastavnih sati hrvatskoga jezika zabilježena učenikova uporaba udžbenika i to dominantno u etapi istraživanja jezičnih činjenica. Kada je riječ o nastavnikovoj uporabi udžbenika, tada je ona, u promatranoj nastavi, bila minimalna.
didaktičko-metodička i komunikacijska osobitost udžbenika, učenici, učitelj hrvatskoga jezika
nije evidentirano
engleski
USE OF TEXTBOOKS IN CROATIAN LANGUAGE TEACHING
nije evidentirano
didactic-methodical and communication feature of textbooks, students, Croatian language teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
131.-147..
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dijete, knjiga i novi mediji
Branimir Mendeš i Tea-Tereza Vidović Schreiber
Split : Zagreb: Filozofski fakultet Split i Savez društava Naša djeca Hrvatske
978-953-352-005-6
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096