Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uvod /Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije (CROSBI ID 58894)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Čepić, Renata ; Kalin, Jana Uvod /Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije // Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije / Čepić, Renata ; Kalin, Jana (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017. str. 11-19

Podaci o odgovornosti

Čepić, Renata ; Kalin, Jana

hrvatski

Uvod /Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije

U Uvodu znanstvene monografije Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije, teorijski se pozicionira realizirano empirijsko istraživanje i ukazuje na temeljna metodološka polazišta. Svrha istraživanja bila je istražiti iskustva i odnos učitelja razredne nastave i predmetnih nastavnika osnovnih škola u Republici Hrvatskoj i Sloveniji prema profesionalnom razvoju i statusu te njihovu ličnost i transverzalne kompetencije u području samoregulacije, inkluzije i održivog razvoja. Anketno istraživanje obuhvatilo je ukupno 1867 učitelja, koji su korektno ispunili cjelokupan upitnik: od toga je bilo 1103 (59, 1%) hrvatskih i 764 (40, 9%) slovenskih osnovnoškolskih učitelja. Istraživanje je, između ostaloga, rezultiralo skupom provjerenih instrumenata koji mogu poslužiti kao dobro empirijsko uporište za daljnje praćenje ove problematike. Primijenjeni su osim već postojećih upitnika koji su na hrvatski i slovenski jezik prevedeni te prilagođeni kao što su Kratki 5-faktorski upitnik od 10 čestica, odnosno Ten‑Item Personality Inventory, TIPI (Gosling, Rentfrow i Swann Jr., 2003) ; Skala stavova nastavnika o samoregulirajućem učenju (Self-Regulated Learning Teacher Belief Scale, SRLTB) (Lombaerts, De Backer, Engels, Van Braak i Athanasou, 2009.) ; te Skala osposobljenosti učitelja za izvedbu individualizirane nastave, skraćena inačica Skale Teachers' perceptions of skills teaching students with SEN (Avramidis, Bayliss, i Burden, 2000a) i originalni upitnici kao što su Skala osposobljenosti učitelja za profesionalno djelovanje, Skala ugleda te Skala kompetencija odgoja i obrazovanja za održivi razvoj, koji su konstruirani na temelju pregleda teorije i dosadašnjih istraživanja istraživanoga područja. Metrijske karakteristike svih primijenjenih instrumenata kao i rezultati dobiveni na slovenskom i hrvatskom poduzorku opisani su u poglavljima monografije.

teorijska i metodološka polazišta ; metodologija istraživanja ; upitnik ; istraživanje

nije evidentirano

engleski

Introduction / Scientific monograph Professional Development of Teachers: Reputation, Personality and Transversal Competencies

nije evidentirano

theoretical and methodological starting points ; research methodology ; questionnaire ; research

nije evidentirano

Podaci o prilogu

11-19.

objavljeno

Podaci o knjizi

Čepić, Renata ; Kalin, Jana

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2017.

978-953-7917-07-4

Povezanost rada

Pedagogija