Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zaključna razmatranja / Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije (CROSBI ID 58895)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Kalin, Jana ; Čepić, Renata Zaključna razmatranja / Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije // Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije / Kalin, Jana ; Čepić, Renata (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017. str. 151-170

Podaci o odgovornosti

Kalin, Jana ; Čepić, Renata

hrvatski

Zaključna razmatranja / Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije

U Zaključnim razmatranjima znanstvene monografije Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije urednice sumiraju ključne nalaze istraživanja. Temeljem analize literature i empirijskih rezultata provedenoga međunarodnog istraživanja razmotrene su mogućnosti za unapređivanje profesionalnih kompetencija učitelja u navedenim područjima. Istraživanje je rezultiralo skupom provjerenih instrumenata koji mogu poslužiti kao dobro empirijsko uporište za daljnje praćenje ove problematike. Uz to, rezultati ovoga istraživanja omogućuju nove spoznaje u navedenim područjima i istodobno upućuju na teme koje zahtijevaju daljnja produbljena i proširena istraživanja, posebice kada se radi o nedovoljno istraženim kompleksnim odnosima između ličnosti učitelja, društvenoga statusa učitelja i osposobljenosti učitelja za profesionalno djelovanje u cilju razvoja učeničkih transverzalnih kompetencija. Dobiveni nalazi mogu biti korisni kao znanstvena osnova za osmišljavanje promjena i poboljšanje kontinuiranoga profesionalnog razvoja učitelja. Uz to očekuje se da dobiveni nalazi pridonesu promicanju kvalitete profesionalnog razvoja učitelja u suglasju sa suvremenim pristupima te povećanju svijesti znanstvene i stručne javnosti o važnosti daljnjih istraživanja u navedenim područjima.

inkluzija, ličnost, odgoj i obrazovanje za održivi razvoj, profesionalni razvoj učitelja, samoregulacija, status

nije evidentirano

engleski

Summary / Scientific monograph Professional Development of Teachers: Reputation, Personality and Transversal Competencies

nije evidentirano

teacher professsional development, personality, self-regulation, inclusion, education for sustainable development, status

nije evidentirano

Podaci o prilogu

151-170.

objavljeno

Podaci o knjizi

Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije

Kalin, Jana ; Čepić, Renata

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2017.

978-953-7917-07-4

Povezanost rada

Pedagogija