Zaključna razmatranja / Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije (CROSBI ID 58895)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kalin, Jana ; Čepić, Renata
hrvatski
Zaključna razmatranja / Znanstvena monografija Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
U Zaključnim razmatranjima znanstvene monografije Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije urednice sumiraju ključne nalaze istraživanja. Temeljem analize literature i empirijskih rezultata provedenoga međunarodnog istraživanja razmotrene su mogućnosti za unapređivanje profesionalnih kompetencija učitelja u navedenim područjima. Istraživanje je rezultiralo skupom provjerenih instrumenata koji mogu poslužiti kao dobro empirijsko uporište za daljnje praćenje ove problematike. Uz to, rezultati ovoga istraživanja omogućuju nove spoznaje u navedenim područjima i istodobno upućuju na teme koje zahtijevaju daljnja produbljena i proširena istraživanja, posebice kada se radi o nedovoljno istraženim kompleksnim odnosima između ličnosti učitelja, društvenoga statusa učitelja i osposobljenosti učitelja za profesionalno djelovanje u cilju razvoja učeničkih transverzalnih kompetencija. Dobiveni nalazi mogu biti korisni kao znanstvena osnova za osmišljavanje promjena i poboljšanje kontinuiranoga profesionalnog razvoja učitelja. Uz to očekuje se da dobiveni nalazi pridonesu promicanju kvalitete profesionalnog razvoja učitelja u suglasju sa suvremenim pristupima te povećanju svijesti znanstvene i stručne javnosti o važnosti daljnjih istraživanja u navedenim područjima.
inkluzija, ličnost, odgoj i obrazovanje za održivi razvoj, profesionalni razvoj učitelja, samoregulacija, status
nije evidentirano
engleski
Summary / Scientific monograph Professional Development of Teachers: Reputation, Personality and Transversal Competencies
nije evidentirano
teacher professsional development, personality, self-regulation, inclusion, education for sustainable development, status
nije evidentirano
Podaci o prilogu
151-170.
objavljeno
Podaci o knjizi
Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
Kalin, Jana ; Čepić, Renata
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2017.
978-953-7917-07-4